TheRuthless Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har de siste 2 måneden hatt smerte i begge kner, aner ikke hva dette er og håper noen kan hjelpe meg med å få svar, før jeg evt går til legen som sikkert vil være det smarteste. Jeg har for tiden en ganske fysiske krevende jobb hvor jeg løfter ca 2,5 tonn dagen, dette gjør at jeg tror at det kan være en belastningskade jeg har pådratt meg, trenger ikke å være det engang, uansett så kjennes det ikke bra ut når det er bøy i kneerne mine lengre, jeg som engang elsket å springe opp trapper på kortest mulig tid må nøye meg med å småjogge. Jeg klarer heller ikke å ta "froskehopp" øvelser lengre ettersom at det blir for vondt. Det merker det også når jeg går at det smerter. Håper dette bare er en belastningskade som kan trenes opp igjen og at ikke jeg har fått ødelagt korsbåndene, betennelse eller noe i en mer alvorlig kategori. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kanskje det er bruskskade? (menisk). Disse fungerer jo som "støtfangere" i knærne... Kan lite om akkurat dette, men er mitt forslag =) Lenke til kommentar
TheRuthless Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Det hørtes veldig dramatisk ut, håper virkelig ikke det er noe sånt Endret 12. mars 2008 av TheRuthless Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Absolutt ikke meningen å skremme deg! Husk at det finnes mange forskjellige former for skade på menisken da. Kan godt hende du har strukket noe, og derfor kun trenger hvilke fra løft ol. Igjen, jeg kan lite om dette, har ikke lært om slike skader enda =) Er flere her inne som kan mye om dette, så vi får håpe de legger igjen noen ord.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kom deg til legen så fort du kan. Begynte å slite med en kneskade for 2 år siden, sliter enda, pågrunn av at jeg ikke gikk til legen med en gang, og skaden gjorde til at jeg ikke kunne gjøre noe spesielt fysisk, og dermed "døde" muskelene mine. Kom deg til legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå