Jann - Ove Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Klarte å prate om hvorfor en forfatter kan kalles kristen / jesus i 7 min og fikk spørsmål etterpå, uten noe tull Nevnte jeg at dette var med minimale forberedelser? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Grattis til deg! kan du nå forklare meg hvorfor en forfatter kalles jesus? =) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Klarte å prate om hvorfor en forfatter kan kalles kristen / jesus i 7 min og fikk spørsmål etterpå, uten noe tull Nevnte jeg at dette var med minimale forberedelser? Den skjønte jeg ikke helt du. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Oppgaven var jo om en bestemt forfatter kunne kallse kristen, og ettersom det var jesus jeg skrev om pratet jeg om jesus og Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 huff, det ble feil. forfatteren som skrev diktet jeg skulle tolke oppimot om forfatteren av diktet var kristen - handlet om jesus. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg forstår fortsatt ingenting av hva du skriver. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Diktet handlet om Jesus og du skulle forklare hvordan forfatteren ut fra det diktet kunne kalles kristen? Med mininmale forberedelser og greier, gratulerer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jepp Problemet var jo å gjøre dette på en saklig måte, med gode begrunnelser og litt analyse av teksten, samt klare å stå imot oppfølgningsspørsmålene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå