Gå til innhold

SE t250i driver

Anbefalte innlegg

Hjelp :p Måtte kjøpe meg en se t250i pga min k800i har konka igjen (800,- med kontantkort, dyrt for en slik drit tlf, men må jo ha en tlf men jeg sender tlf inn på rep) .

Skulle kopiere tlf nr fra min pcn som jeg har lagra i pcsuite og outlook, men når jeg kobler tlf til finner den ikke noen driver !! (bruker usb kabelen som fulgte med min k800i) Finner heller ikke noen driver på www.sonyericsson.com , eller noen andre plasser heller. ikke fulgte det med cd.

Og er det noen some vet hvordan jeg får unlocka den fra telenor? jeg har jo abb hos chess, men får jo ikke brukt det eller kopiert over nr fra det sim kortet..

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har denne telefonen selv, og den ble også kjøpt grunnet service på den ordentlige telefonen. Må jo bare si med en gang at du har krav på lånetelefon når du leverer telefonen inn til service som tar mer enn x antall dager (husker ikke i farta hvor mange dager det er, men ikke veldig lenge, knaskje en uke?).

Jeg har heller ikke funnet noen driver til den, og det ser ut til at det ikke finnes. Den har mange begrensninger, bla. ikke mulig å legge til ord i ordboka, og det sier igrunn sitt. Unlock fra Telenor er mulig ettersom jeg har skjøt ved å kjøpe noen koder eller noe på nett. Mulig også unlock.no kan åpne den, men da må du jo sende den bort også. Telenor sender deg også kode i oppkrav for ca 600,- når telefonen er helt ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...