Gå til innhold

Rykte! Nytt Max Payne spill til xbox 360 og ps3


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Ser gjerne at de lager ett nytt max payne spill da jeg likte det forrige.

 

 

Washington (dbTechno) - Sources are stating that Rockstar is currently working on a new Max Payne for release in 2009 on the Xbox 360 and PS3. This would likely launch alongside with the launch of the movie, which stars Mark Walhberg.

 

Take-Two had a conference call to investors yesterday, stating that once Rockstar finishes up on GTA IV, they are moving on to release a sequel to another big franchise for release in 2009.

 

Many have been speculating what exactly this sequel could be, with ideas pointing towards a new Bully, Manhunt, or something else.

 

It appears that the new franchise entry they are talking about will be a new Max Payne game.

 

Max Payne gained a lot of attention as a franchise, releasing originally on the PC and then on the PS2 and Xbox.

 

The game is already being made into a huge Hollywood movie, starring Mark Wahlberg, which will also release in 2009.

 

It appears that Rockstar is getting a new entry into the Max Payne series ready to coincide with the release of the movie, even though it will likely have a different story.

 

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ja når du sier det så høres det litt rart ut, er jo Remedy som innehaver rettighetene til Max Payne, men Rockstar Torronto og andre Rockstar kontorer har vært innom med å utvikle andre versjoner, samt at Rockstar ga ut Max Payne spillene i sin tid.

Remedy solgte rettighetene allerede i 2002 til Take-2. Remedy fikk likevel utvikle oppfølgeren, men det er nok trolig helt opp til Take-2 selv å avgjøre hvem som skal utvikle 3'ern. Tror neppe det blir Remedy, de har ikke kapasitet til å utvikle mer enn et spill om gangen, og er nå opptatt med Alan Wake.

 

Max Payne 3 ble for øvrig annonsert i 2004...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Remedy solgte rettighetene allerede i 2002 til Take-2. Remedy fikk likevel utvikle oppfølgeren, men det er nok trolig helt opp til Take-2 selv å avgjøre hvem som skal utvikle 3'ern. Tror neppe det blir Remedy, de har ikke kapasitet til å utvikle mer enn et spill om gangen, og er nå opptatt med Alan Wake.

 

Max Payne 3 ble for øvrig annonsert i 2004...

 

Der var informasjonen jeg manglet ja. Da er det bare å se frem til, håper jeg, et like godt spill som Max Payne 1 og 2 var.

Lenke til kommentar

Mark Wahlberg?! Skal Mark Wahlberg spele Max Payne?! Ikkje f.. Veit at dette sikkert er feil plass å diskutere dette, men det der går berre ikkje an. Mark Wahlberg ser jo so.. Pusete ut! Du trenge ein skikkeleg røff kar til å spele Max Payne, sånn som.. Tja, han fyren i Shoot 'em Up? Ikkje at eg har noko imot Mark Wahlberg, men han kan IKKJE vere Max Payne.

 

Viss Max Payne blir modellert rundt herr Wahlberg i det nye spelet, og i tillegg gitt stemme til av han, so er eg redd for at dette kan øydeleggje litt for meg. Max Payne er berre definisjonen av mann, og spela kunne jo vere so dystre til tider at det nesten vart morosamt til slutt. For ikkje å snakke om all julinga Mr. Payne fekk, utan å døy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...