Skogsraa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Det er en ting også jeg vil ta opp. Hvorfor på død og liv har vi egentlig de latterlige tekstene på melkekartrongene. Det var enklere før i tiden nå melken var på flaske uten all den teksten og dilldallet. Melken smaker jo ikke bedre fordi. Og hvis vi vil ha underholdning til frokosten så abonnerer vi på aviser. Edit: skriveleif Endret 1. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vet ikke hvor gammel du er, men dersom du er god og Norsk så har du sikkert vokst opp med påskekrimmen på melkekartongen i påska. Det er jo god norsk tradisjon, og hvis Tine fortsetter på denne måten kommer tradisjonen til å gå rett i, ja returavfallet. Tenk på de kommende generasjoner! Og start setningene med stor forbokstav.. Vet ikke hvorfor, men jeg ble umåtelig distrahert av bare små bokstaver.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er sikkert en tradisjon det der med påskekrimmen, men ræva var den i hvertfall i år. Jeg er faktisk 12 år også Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er faktisk 12 år også Nøff sedd Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) *never mind* Endret 17. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hadde de bare ikke hatt så gode hint i teksten, hadde jeg synes tegneseriekrimen var ålreit. Synes også dette er et bra tiltak fra tine. De kunne jo valgt å kjøre Jesus på korset eller Litago-kuen i påskestemning, og solgt like mye melk. Endret 17. mars 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hadde de bare ikke hatt så gode hint i teksten, hadde jeg synes tegneseriekrimen var ålreit. Synes også dette er et bra tiltak fra tine. De kunne jo valgt å kjøre Jesus på korset eller Litago-kuen i påskestemning, og solgt like mye melk. godt poeng. Hvis ordene "oppussing" og "snekker" ikke hadde blitt nevnt, hadde den nok blitt litt bedre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Aaaalt for enkel! Lillesøsteren min på 9 år tok den raskere enn jeg klarer å si "påskekrim"! Skriv meg opp! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Synes hintene er greie.. og de vil tydeligvis at de minste barna skal kunne løse denne krimgåten.. så synes ikke at det er noe problem med at det er så mye hint.. problemet er at jeg synes det er utrolig teit at det ikke er en "skurk" som har gjort det.. og kun er et "uhell" at egget datt ut av veggen og ned i snøen.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Man kan vel si "dumbed down", det ligger i tiden. Console-spill, sier ikke mer... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg tok den faktisk etter å kun ha sett de 2 første bildene. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Må nesten slenge meg på denne. Ble særdeles skuffa i år Det skal ikke være tegneserie, og den skal ikke være så utrolig lett! Ødela all glede i å lese/løse den. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg klarte den ikke. Klarer skjelden ulogiske/dumme krimgåter. Hvorfor i det hele tatt spørre ut de misstenkte når hun bare kunne sagt at egget ligger på utsiden i snøen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Denne var overraskande lett. Trur eg aldri har klart ein sånn påskekrim før som eg kan huske Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvis dere har plass til en til på lista så er det bare å skrive meg opp Ordentlig kjedelig og skuffende å se det at jeg allerede etter første rute hadde en anelse. o etter de andre var helt sikker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Nå er vi faktisk 30 stykker skrevet opp. Bare si ifra, dere som vil få navnet deres i førstepost Det viser at vi er mange om saken. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du får vel skrive meg på da. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sign me up. Dette var lavmål. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skjønte ikke dette her. Snekker? Har skapet vært dårlig? Ja,ja..............litt av en krim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå