Kaggen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg slet med den fordi jeg trodde den skulle være vanskelig og utelukka helt det hullet i snøen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Krim laget i tegneserieform, vanskelig? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 heh, nei. Det er bare "blåbær" Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kommer det til å være den samme tegneserien på melkekartongene hele påsken ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 det gjør det nok dessverre... de pleier ikke ha som tradisjon å ha flere gåter på ett år, og ut ifra mailen vi fikk, er det ikke noe som tilsier at de skal lage flere gåter... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kommer det til å være den samme tegneserien på melkekartongene hele påsken ? Regner med det Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Faen, hva skal jeg drive med på hytta i ferien da ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, hva skal man gjøre ved frokostbordet? Sitte å glane i veggen? Herregud as, vi må jo ha påskekrim fra Tine å diskutere! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Herregud as, vi må jo ha påskekrim fra Tine å diskutere! Har det noen gang blitt diskutert mer om påskekrimmen på forumet enn det har blitt i år? (Kan hende dette ikke er en diskusjon, da alle har samme mening, men men...) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, hva skal man gjøre ved frokostbordet? Sitte å glane i veggen? Herregud as, vi må jo ha påskekrim fra Tine å diskutere! Vi får nok bare sitte å diskutere hvor dårlig årets påskekrim var... ellers kan vi jo trøste oss med at det kansje kommer til å li en "normal" påskekrim neste år.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Herregud as, vi må jo ha påskekrim fra Tine å diskutere! Har det noen gang blitt diskutert mer om påskekrimmen på forumet enn det har blitt i år? (Kan hende dette ikke er en diskusjon, da alle har samme mening, men men...) du har et poeng, men dette er ikke en gledelig diskusjon..det er en samling av fortvilelse..(og handlekraftige mennesker).. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Har det noen gang blitt diskutert mer om påskekrimmen på forumet enn det har blitt i år? Siden Vintermåne nevnte ved frokostbordet, mente han nok diskusjon med familiemedlemmer. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg slenger meg på! Savnet virkelig de vanskelige gåtene. Husker dere den da løsningen var tallene på baksiden av pakka? Hvor mye energi, karbohydrater osv... var datoene til bankranene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Helt enig. Greit att de er tegneserie, men de er ikke gøy når de tar 2sek å finne løsningen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Har det noen gang blitt diskutert mer om påskekrimmen på forumet enn det har blitt i år? Siden Vintermåne nevnte ved frokostbordet, mente han nok diskusjon med familiemedlemmer. Det var det jeg mente ja. Beklager for å ikke ha uttrykt meg tydelig nok. Slenger deg i førstepost, fluesoppen Lenke til kommentar
BorN Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Redigert: Glem det, det var ikkeno' viktig. Sorry. Endret 15. mars 2008 av BorN Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Den verste påske gåten noensinne! For det første, hvordan kan hun vite at noen trenger hjelp bare ved den forbanna telefonen ringer og hvorfor har man ikke råd til å pusse opp og kjøpe påskeegg! NÅR KOSTET PÅSKEEGG FLERE TUSEN?! Var for lett også og var ikke noe seriøst. D= Støtter denne saken med fullt hjerte. Endret 15. mars 2008 av Erlec Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du kan hive meg i førsteposten og, Vintermåne. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du kan hive meg i førsteposten og, Vintermåne. Same here. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Selv om jeg aldri har lest en eneste påskekrim på baksiden av en melkekartong, synes jeg dette rett og slett var for dumt. Skriv meg opp. (edit: Forresten ... Som en annen påpekte: Dette er ikke en gang en påskekrim. Noe kriminelt har jo faktisk ikke funnet sted. ) Endret 15. mars 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå