Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!

Anbefalte innlegg

eg fatta ingenting av den krimmen, så viss dei skal gjere den endå vanskelegare så blir det litt vanskeleg for oss andre som ikkje trur me er medlem av mensa.

eg suns den var alt for vanskeleg, tåpeleg av folk å starte kampanje for å få den vanskelegare berre fordi DYKK syns den er lett, eg tykkjar den var vanskelege.

Troll.

Don't feed it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne "krimmen" var bare latterlig, lettere enn de aller letteste krimgåtene i Donald...

Mye bedre når det er kartongside opp og ned med skrift...

Var det ikke Unni Lindell som skrev den i fjor? lite tilbakeskritt for tine og gå fra en av Norges beste krimforfattere, til Donald-tegner...

Lenke til kommentar
svar fra tine:

Synspunkt til Påskekrim 2008

Vi takker for din henvendelse på internett.

Vi i TINE er svært takknemlige for at forbrukerne engasjerer seg og gir oss

tilbakemeldinger. Ditt innspill og dine synspunkt er viktig for oss, og vi

tar dette med oss videre med tanke på neste års påskekrim. Takk for at du

kontaktet oss med nyttig informasjon. Vi ønsker deg en fin påske!

Har du andre spørsmål om TINE eller TINEs produkter, kontakt oss gjerne

igjen. TINE Forbrukersenter treffes på telefon 800 35 999, eller på vår

internettside www.tine.no.

Fikk samme svar tilbake jeg også, fra Kari Stokke. Jeg regner med de kommer til å gå gjennom påskekrim-typen når neste år kommer, men de kan jo ikke garantere at det går tilbake til å bli en tekst. Kanskje lager de en tegneserie som er vanskeligere å løse? Jeg både tror og håper at de tar dette seriøst.

Lenke til kommentar
eg fatta ingenting av den krimmen, så viss dei skal gjere den endå vanskelegare så blir det litt vanskeleg for oss andre som ikkje trur me er medlem av mensa.

eg suns den var alt for vanskeleg, tåpeleg av folk å starte kampanje for å få den vanskelegare berre fordi DYKK syns den er lett, eg tykkjar den var vanskelege.

går ikke på å gjøre ting vanskeligere eller lettere. Hadde den vært med tegneserier fra dag en, ville nok ingen brydd seg. Det står tross alt så mye info for barn på melkekartongene at NOE underholdning må da vi eldre kunne få fra melkekartongene også. Dessuten er det det at de bryter med tradisjonene som vekker oppmerksomhet fra meg.

og, hvis du ikke forstod oppgaven: To ganger ble det påpekt at hytta trenger oppussing. Hvorfor? Fordi svaret ér nettopp det at hytta trenger oppussing. Selv uten bilder forstår du at problemet er at egget har blitt borte på grunn av at det er et hull i veggen, og når du dessuten kan bekrefte denne teorien ved å se hva som er på utsiden av der hylla er, og kan se egget, så blir det liksom ikke så vanskelig..

edit: det faktum at de har giddet å svare alle som har sendt, og ikke bare til vintermåne, bekrefter at de bryr seg. Er nesten sikker på at neste år ikke blir en kopi, og jeg håper ikke at de prøver enda mer nytt.

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Nå har jeg sendt en mail jeg også. Gleder meg til å se om jeg får det samme svaret.

edit: det faktum at de har giddet å svare alle som har sendt, og ikke bare til vintermåne, bekrefter at de bryr seg. Er nesten sikker på at neste år ikke blir en kopi, og jeg håper ikke at de prøver enda mer nytt.

Hvorfor skulle de bare svare en person?

Lenke til kommentar

Dette kan ikke engang kalles en "påskekrim"

I en krim så skal det være en "skurk".. (det er til og med bekreftet på hjelpekorpset" at i en krim så skal det være en morder/skurk/en som har gjort det gale) Ikke en teknisk løsning som at den har detti ut av skapet! herrejesus!

Lenke til kommentar
Eg fekk same svar som dykk. Håper det blir betre til neste år då.

ja, vi får krysse fingrene :)

Det får vi. God innsats til dere som bidro/bidrar.

Vi håper det beste, ja.

Nå har vi i alle fall Tines oppmerksomhet. :)

Hehe, kampanje mot barne-krim bakpå melkekartongene :p Jeg må le :!:

Tja, da jeg så ordene "Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008" i en signatur her på forumet, så dro jeg litt på smilebåndene. Men det var fordi jeg trodde det dreide seg om å kutte ut krimmen (eller "påsketeksten" siden tegneserien i år ikke kan kalles krim). Jeg trodde det var en en spøk, men det viste seg å vekke min oppmerksomhet likevel :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde det var han ene tvillingen som hadde tatt egget når han første sa "vi sov begge" og han andre "som EN stein"

Burde sagt "som to steiner".

Men jeg forstår at det lille hullet i snøen og det Dektektine sa mest sannsynligvis er svaret, men jeg syns det var noe muffins med utspillet til han ene tvillingen! Jeg tror han ene tvillingen der har dyttet egget igjennom veggen, det er noe ikke engang hun som skrev krimgåten vet!

Tony

Endret av 284naiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...