Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan like så godt leggje til heile namnet når man kan gjette seg fram til det ved hjelp ifrå nummeret.

 

Post *****666? Kor?

 

quotetagen jeg fikk opp for deg når jeg trykte "svar":

 

[quote name='Underpants' post='10761666' date='13/03-2008 : 23:35']Jo, de treng ikkje gjette lenger. :p[/quote]

 

/OT!

Endret av edge
Lenke til kommentar

Må faktisk si jeg brukte noen minutter på å klare den. Den var rett og slett litt for enkel til at jeg tok den. Minna faktisk veldig om "krimgåtene" man finner i Donald bladene. Samme opplegg med teit løsning og USANNSYNLIG dumme folk. Ærlig talt, hadde det vært et digert HULL i skapet mitt, hadde jeg nok klart å legge sammen to og to.

 

Men ikke en gang i Donald krimgåtene sier de noe så ledende som "her trengs en snekker mer enn politi"

 

Alt dette gjorde at jeg brukte mye lenger tid på å løse gåten enn jeg burde gjort. Kunne ikke tro det var SÅ enkelt. Dessuten var det hullet i veggen ganske dårlig tegnet, så var ikke så lett å se at det var der.

-Dessuten. Hvordan kunne de være så jævla dumme at de ikke legger merke til et stort hull i skapet??? >< !

 

Count me in.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Kan jo alltids inkludere e-poste jeg sendte, siden trådstarter ønsker det i førsteposten:

 

 

 

Hei, jeg er i likhet med flere brukere fra diskusjonsforumet www.diskusjon.no en av dem som har reagert på at påskekrimen på TINEs melkekartonger i år var veldig lett.

 

Merkevaresjef i TINE, Elin Renbjør har sagt dette om årets påskekrim:

– Vi hadde lyst til å gjøre noe annerledes i år, og håper tegneseriekrim vil engasjere hele familien rundt frokostbordet i påsken.

 

Jeg vil si at den enkle tegnseriekrimmen i år gjør det motsatte av å engasjere familien. Hvert familiemedlem løste med oss krimmen individuelt, uten å spørre oss selv hva svaret var. Ved tidligere års påskekrimmer med mer tekst og mindre bilder, ivaretok TINE en god påskestemning. På hytta diskuterte vi lenge i hva vi trodde svaret var. Det er gode minner, og absolutt god reklame for TINE.

 

Tråden om emnet finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924277&st=0

 

Hvis dere tar en titt på lenken ser dere at det har vært sterke reaksjoner på årets krim, og jeg håper dere vil ta stilling til saken og gi oss melkedrikkere sjansen til å få en skikkelig påskegåte å bryne oss på. Forhåpentligvis er denne e-posten (i likhet med flere innsendte lignende e-poster fra oss forumbrukere) en tankevekker til neste års planlegging av påskekrim.

 

Med vennlig hilsen

*

 

Ta gjerne kontakt via forumet, jeg er brukeren BorN. Dere kan også ta kontakt med meg på mobiltelefon *.

 

:)

Lenke til kommentar

svar fra tine:

 

Synspunkt til Påskekrim 2008

 

Vi takker for din henvendelse på internett.

 

Vi i TINE er svært takknemlige for at forbrukerne engasjerer seg og gir oss

tilbakemeldinger. Ditt innspill og dine synspunkt er viktig for oss, og vi

tar dette med oss videre med tanke på neste års påskekrim. Takk for at du

kontaktet oss med nyttig informasjon. Vi ønsker deg en fin påske!

 

Har du andre spørsmål om TINE eller TINEs produkter, kontakt oss gjerne

igjen. TINE Forbrukersenter treffes på telefon 800 35 999, eller på vår

internettside www.tine.no.

Lenke til kommentar

Jeg fikk akurat samme svar. De sa jo ingenting om hva de ville gjøre med saken, bare at de skulle ha det i tankene til neste påske. Avsenderen var [email protected], var det samme person til dere og?

 

BorN, din mail ble lagt til i førstepost :)

 

edit: Dette var minn tilbakemelding til Tines mail.

 

Det var hyggelig å få et givende svar. Håper virkelig at vi får noe litt vanskeligere å bryne oss på neste år. Det som egentlig var mest uventet var at det var blitt en tegneserie. Før var det jo så fint med tekst og noen få illustrasjoner ved siden av. Jeg håper at dere har det i tankene når dere skaper neste års krim.

 

Ellers må jeg få ønske deg og resten av TINE en meget god påske.

 

Mvh. Chris *****

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Vil du navnet ditt i førstepost Stonemeister?

Jeg har ikke tenkt til å sende noen mail. Personlig har jeg ikke brydd meg så mye om Tines påskekrim, men jeg skjønner skuffelsen til de som har den som en tradisjon, og jeg er enig i at nivået i år er latterlig lavt i forhold til før.

 

Den der tar man mens man spiser en rask frokost før man skal på skolen, før har man faktisk måttet tenke litt for lenge for å komme opp med en løsning.

Lenke til kommentar

eg fatta ingenting av den krimmen, så viss dei skal gjere den endå vanskelegare så blir det litt vanskeleg for oss andre som ikkje trur me er medlem av mensa.

 

eg suns den var alt for vanskeleg, tåpeleg av folk å starte kampanje for å få den vanskelegare berre fordi DYKK syns den er lett, eg tykkjar den var vanskelege.

Lenke til kommentar
eg fatta ingenting av den krimmen, så viss dei skal gjere den endå vanskelegare så blir det litt vanskeleg for oss andre som ikkje trur me er medlem av mensa.

 

eg suns den var alt for vanskeleg, tåpeleg av folk å starte kampanje for å få den vanskelegare berre fordi DYKK syns den er lett, eg tykkjar den var vanskelege.

Troll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...