r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) edit: for sen mail sendt... Endret 13. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Quoter meg selv fra MSN om krimmen: "Det er det mest TILBAKESTÅENDE jeg noengang har lest!"(skrev det orginalt på engelsk, men oversatte av en eller annen grunn..) Melder meg og inn i klageklubben Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Flott. Nå er vi 11 stykker Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) da har jeg sent den jeg også.. jeg skiftet "bittelitt" på den slik at det passet litt bedre. det ble slik: Hei! Som mange andre har jeg også lest påskekrimen som finnes på melkekartongene til Tine. Dessverre, må jeg meddele dere om at jeg synes at den ikke holder helt mål med hva vi melkedrikkere forutsetter av en slik krim. jeg vil henvise til en tråd på diskusjonsforumet www.diskusjon.no. om saken. Mange engasjerte brukere har sagt seg enige i trådstarterens synspunkter om saken, og vi diskuterer kraftig rundt deres krim. Et lite sitat fra diskusjonen på følgende link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924277 "Påske er liksom ikke påske, uten en påskekrim på kartongen, og da snakker vi tekst, ikke barne-TV på papir" Som dere ser kommer det meget sterke reaksjoner på årets krim. Vi håper dere vil ta stilling til saken, og denne lille gruppen mennesker vi er håper på at dere vil komme med en respons. Med vennlig hilsen <fornavn><etternavn> Ta gjerne kontakt via forumet, jeg er brukeren 2ball(s). Dere kan også ta kontakt med meg på telefon ********. Edit: Skal ikke sende med noen skumle bilder for å fremme saken? Litago kua i en galge eller no? Endret 13. mars 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) 2balls, ville kanskje gjort litt endringer. F.eks starte alle setninger med stor forbokstav? Blir morsomt å se Tines svar på dette Endret 13. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) 2balls, ville kanskje gjort litt endringer. F.eks starte alle setninger med stor forbokstav? Blir morsomt å se Tines svar på dette betyr ikke noe det.. poenget er at de ikke kan overse det så lett.. Endret 13. mars 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen som kan fortelle svaret? Don't laugh! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 fikk en automatis melding om at e-posten er mottatt: Din henvendelse er mottatt, og vi takker for at du kontaktet oss. Vi vil svare deg så raskt som mulig, senest innen 2 døgn (gjelder hverdager). Dersom henvendelsen gjelder en reklamasjon, har vi en behandlingstid på 2 uker, og du vil høre fra oss i form av brev. Med vennlig hilsen TINE Forbrukersenter Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen som kan fortelle svaret? Don't laugh! Står litt nedover på første side. Dersom det stemmer da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Eg vil berre gjere oppmerksam på at eg ikkje trur det skal vere komma etter «dessverre» i brevet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) betyr ikke noe det.. poenget er at de ikke kan overse det så lett.. Joa. Om noen gidder kan man jo ta utdrag fra den reklamen der kua kveles, og photoshoppe den slik at den ligger på ryggen med klovene i været mens den andre utfører CPR? (om skumle bilder) Endret 13. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Eg vil berre gjere oppmerksam på at eg ikkje trur det skal vere komma etter «dessverre» i brevet. Jeg endra på det før jeg sendte brevet Slenger brevet i førstepost og. betyr ikke noe det.. poenget er at de ikke kan overse det så lett.. Joa. Om noen gidder kan man jo ta utdrag fra den reklamen der kua kveles, og photoshoppe den slik at den ligger på ryggen med klovene i været mens den andre utfører CPR? (om skumle bilder) *Raises hand* men tviler på at det er en god idé. Tror heller det er lurt med en positiv vinkling når vi hendvender oss til dem Endret 13. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 *Raises hand* men tviler på at det er en god idé. Tror heller det er lurt med en positiv vinkling når vi hendvender oss til dem Why? Vi liker jo ikke at de kødder med oss melkedrikkeres påskekrim? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Noen som har noen gode forslag til ny emnetittel? Vi må ha noe litt mer oppsiktsvekkende. Den vi har nå er for kjedelig. edit: Jeg endret nå. Hva tycks? Endret 13. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Her er mitt brev: Hei, jeg er også en av dem som har reagert på at påskekrimen på TINE melkekartongene i år var latterlig lett. Vi har diskutert dette mye på diskusjonsforumet www.diskusjon.no, og jeg har valgt ut et sitat jeg mener sier akkurat det jeg føler: «Problemet med å ha en enkel krim er at det er tradisjon å sitte rundt frokostbordet på hytten i påsken, og virkelig tenke på og diskutere løsningen.» Tråden om emnet finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924277&st=0 Hvis dere tar en titt på lenken ser dere at det har vært sterke reaksjoner på årets krim og jeg håper dere vil ta stilling til saken og gi oss melkedrikkere en ikke så lite bedre påske. Takk. Med vennelig hilsen *********** Ta gjerne kontakt via forumet, jeg er brukeren Underpants. Dere kan også ta kontakt med meg på telefon ********. Noe eg burde endre på før eg sender? Red.: Burde eg ikkje ha «... en av de som har reagert ...» fordi det er subjektsformen? Endret 31. oktober 2010 av Underpants Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ikke vanskelig å gjette etternavnet ditt, når du lar mobilnummeret stå igjen, Herman Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg vil bli med i kampanjen. Vi trenger spissformuleringer! "Tinekrim - snart like poppulært som barne-tv" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Så veldig pent ut Underbukser Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ikke vanskelig å gjette etternavnet ditt, når du lar mobilnummeret stå igjen, Herman Fiksa no. Vintermåne: Takk, då sender eg han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå