Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er sikkert mynta på barn vel så mykje som dei litt eldre, så eg ser ikkje problemet med å ha ein enkel krim.
Ja, denne var latterleg. Kan ikkje hugse å ha sett det med teikneseriar før. Den var nesten som krimgåtene i Donald, og det seier jo sitt.

hentet fra tine.no

Norges eneste offisielle Donald-tegner, Arild Midthun, har tegnet årets krim på TINEs tradisjonsrike påskekartonger.

– Vi hadde lyst til å gjøre noe annerledes i år, og håper tegneseriekrim vil engasjere hele familien rundt frokostbordet i påsken, sier merkevaresjef Elin Renbjør i TINE.

Populært med tegneserier

Right on cue!

Tvilar på dei vil trykke opp noko nytt på grunn av eit brev, men det er lov å prøve.

Lenke til kommentar
Right on cue!

Tvilar på dei vil trykke opp noko nytt på grunn av eit brev, men det er lov å prøve.

Tviler jeg også på, men det kan være med på å hindre at tine betrakter det som en suksess (det vil de sikkert gjøre, siden det er flere som klarer å løse gåten, og ringer derfor inn, hvilket fører til at de tjener mer penger).

Og ja, ETT brev blir nok for lite. Tror det er mer effektivt at alle sender inn sin kopi av brevet.

Lenke til kommentar

Her er mitt brev. Send det dere også, så de forstår at dette er seriøse saker, og ikke noe tullball en gjeng med svette nerder har funnet på.

edit: Og brevet glemte jeg selvsagt :p

Sånn:

Hei!

Som mange andre har jeg også lest påskekrimen som finnes på melkekartongene til Tine. Dessverre, må jeg meddele dere om at jeg synes at den ikke holder helt mål med hva vi melkedrikkere forutsetter av en slik krim. Jeg har nå skapt en tråd på diskusjonsforumet www.diskusjon.no. om saken. Mange engasjerte brukere har sagt seg enige i mine synspunkter om saken, og vi diskuterer kraftig rundt deres krim. Et lite sitat fra diskusjonen på følgende link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924277

"Påske er liksom ikke påske, uten en påskekrim på kartongen, og da snakker vi tekst, ikke barne-TV på papir"

Som dere ser kommer det meget sterke reaksjoner på årets krim. Vi håper dere vil ta stilling til saken, og denne lille gruppen mennesker vi er håper på at dere vil komme med en respons.

Med vennlig hilsen

Fornavn Etternavn

Ta gjerne kontakt via forumet, jeg er brukeren Vintermåne. Dere kan også ta kontakt med meg på telefon xxxxxxxx.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

tror vi har en god sjanse..

jeg husker godt at det var en som sendte inn klage til tine, fordi han hadde tatt anvisningen på litagoen litt vell bokstavelig. dette er det som står på litagoen: "snu opp ned før du åpner"

han fikk en ofesiel beklagenlse fra tine, hvor de sa de skulle vurdere å skifte teksten. han fikk i tillegg erstatning på 50kr.. :p

om de samme folka jobber der fremdeles så tror jeg vi har en ogd "sjans"..

Lenke til kommentar

synes brevet var kjempebra, men ville nok ha sensurert mobilnr. og fult navn for oss forum-brukere :/

du mener altså at alle skal sende inn en kopi av det?

edit: det heter "påskekrimmen", ikke "påskekrimen"

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...