2ball_ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 den var alt for dårlig, ja... det ble liksom tine sin versjon av krimgåten i donald.. skulle ikke sendt in en ofesiell klage til tine da? påske er liksom ikke påske uten en påskekrim på kartongen. og da snakker vi tekst ikke barne-TV på papir.. mvh. irritert melkedrikker.. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Støtter klage. Kanskje vi kan lage en underskriftskampanje? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Støtter klage. Kanskje vi kan lage en underskriftskampanje? den var faktisk ikke dum.. hadde vert fint om trådstarter kunne legge inn navnene til de som støtter det, i førsteposten. viss ikke kan jeg sikkert lage en ny post til dette formålet.. (om det er ønskelig) Mvh. 2ball(s) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 You Can Count on Me, Wintermoon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som støtter forslag om at jeg sender en mail til Tine, med link til denne tråden, og litt info? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Støttes. Men går det ikke an å lage sånn greie på opprop.no eller noe slikt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Støttes. Men går det ikke an å lage sånn greie på opprop.no eller noe slikt? Jeg skal titte litt på det du Takk for tipset. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, for opprop.no har ført til så mykje... Eit personleg brev har nok større påverknad enn den slags. Kven veit, kanskje dei kjem med ein vanskelegare krim når påsken kjem? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) hehe... fra min siide var det igrunn ment mest som en spøk, men men... Heller gode gamle historier fremfor disse. Altfor enkelt og kjedelig. Men angående det med oprop: tror det er bedre å skrive brev direkte til TINE, for da vet vi at den blir sett, og det er ganske stor sansynlighet for å få svar... edit: skrev dette uten å se Zeph sitt innlegg... Hvis du tror de kanskje lager en ny en iløpet av påsken, må vi få sendt inn bra fort :/ Endret 13. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Så, siden jeg er trådstarter, bør jeg kanskje sende inn en mail umiddelbart? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 eller vente 24 timer, og få dobbelt så mange underskrifter Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Men angående det med oprop: tror det er bedre å skrive brev direkte til TINE, for da vet vi at den blir sett, og det er ganske stor sansynlighet for å få svar... Hadde det ikke vært best å kombinere disse? Altså at noen (Vintermåne) skriver et brev og klager, og så legger ved en link til hvor mange personer som mener det samme? Eventuelt kunne alle skrevet et eget brev, og bombardert dem med klager. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan jo linke til denne tråden i mailen da. Så får de jo se at "medlemstallet" stiger hele tiden Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Eventuelt kunne alle skrevet et eget brev, og bombardert dem med klager. ja, en kombinasjon er kanskje ikke så dumt. Muligens heller ikke så dumt at alle sender inn samme innlegg og samme emnetittel. På den måten er det jo umulig å overse posten, samtidig som de skjønner et det er noe som har blitt diskutert i plenum. (dersom det ender opp med at noen får svar fra tine, må dere poste det her) Endret 13. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, denne var latterleg. Kan ikkje hugse å ha sett det med teikneseriar før. Den var nesten som krimgåtene i Donald, og det seier jo sitt. Du kan telje med meg. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hentet fra tine.no Norges eneste offisielle Donald-tegner, Arild Midthun, har tegnet årets krim på TINEs tradisjonsrike påskekartonger. Lang tradisjon Det er det 12. året TINE trykker et påskemysterium på melkekartongene. Tidligere har flere av Norges fremste forfattere, som Jo Nesbø, Unni Lindell og Tom Egeland skrevet historien. – Vi hadde lyst til å gjøre noe annerledes i år, og håper tegneseriekrim vil engasjere hele familien rundt frokostbordet i påsken, sier merkevaresjef Elin Renbjør i TINE. Populært med tegneserier Selv om tegneseriemarkedet har vært flatt eller i en svak tilbakegang de seneste årene, er tegneserier fortsatt svært populære i Norge. Faktisk er tegneseriemarkedet i Norge er et av de største i verden, regnet etter folketallet. Bare Japan har et større marked. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Skulle gjerne sett de gode gamle "tekstbaserte" gåtene, de der de satt og tenkte hele påsken og så plutselig kom på hva svaret var, så du kan telle med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå