Panny60 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lillebroren min på tretten år klarte den ikke , men nå er jo han ikke den skarpeste kniven i skuffen heller da. Skriv meg opp på den lista foressten, vil ha bedre påskekrim neste gang. Synes det går greit med bilde da de mindre barne blir mer engasjert men den må holde en helt annen standard! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er så trist at Foyle og alle de gode gamle er over på NRK1. Savner dem allerede. Men skal få med meg siste episoden av Foyle i kveld. Gleder meg sinnsykt. Det er så trist. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Dalziel & Pascoe er overlegne, synd de ikke sendte de i påsken. Forøvrig har jeg bare lest over den en gang, og jeg tok den ikke! Jeg føler meg dum. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skriv meg opp på listen, til neste påske må vi ha bedre påskekrim! Det kunne jo vært en ide og hatt en side av kartongen til en barnevennlig krim, mens en annen side med en voksen krim bestående av tekst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 I'm in too . Til og med broren min på 9 år løste den på første :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ikke meg med enda :O Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Quoter meg selv fra MSN om krimmen: "Det er det mest TILBAKESTÅENDE jeg noengang har lest!"(skrev det orginalt på engelsk, men oversatte av en eller annen grunn..) Melder meg og inn i klageklubben Som da blir: That is the most retarded stuff i've ever read Tilbakestående er lik retard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 That's the most friggin' tarded shit I've ever read Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skriver brev. Husker vi hadde noe jævelskap på julekrimmen for et par år siden, noe med at "klokkeren" hadde tatt noe gammelt manusskript. Måtte lese de første bokstavene nedover i siste avsnitt...åssn kunne han detektivtypen der vite det? Men årets påskekrim...en skam for enhver med 70+ i IQ...eller oss som i det minste føger med. Kanskje vi bare skulle drite i hele Tine-krimmen og se Poirot og Miss Marple i stedet, til nød han Dalziel-typen...gir oss i det minste noe å fundere på...for det var jo seff han med gult kliss på fingrene som hadde smurt inn bikkja med beis...og Far som satt alene på hytta med brukket bein som hadde tatt Lotta's godis... Men det som egentlig skjedde var at Detektine brøt opp veggen noen dager i forveien siden hun visste at de la påskeegget i akkurat den hylla. Når egget var lagt, høstet hun det, og sørget for at en istapp som dryppet i påskesola lagde en falsk ledetråd. Når de endelig skulle ta egget, var sporene hennes snødd ned, for hun hadde sjekket langtidsvarselet. Når hun endelig kommer til hytta, ligger "restene" av egget i utedoen hennes. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg måtte se løsningen på internett. :< Lenke til kommentar
WASD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dektetine kjører uten hjelm! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hun tror hun er kul, men det fører til at hun er et dårlig forbilde for de som påskekrimmen er myntet på. Men påsken er vel over nå? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hun tror hun er kul, men det fører til at hun er et dårlig forbilde for de som påskekrimmen er myntet på. Men påsken er vel over nå? Ja dessverre Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En påske uten miss marple! NOOOOOOOOOO! Favoritt krim dame jeg vet om, hun er så artig Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 For å være ærlig tok det en stund for jeg skjønte den. Men det var vel mer på grunn av forventninger enn intellekt da jeg hadde forventet en litt mer utspekulert påskekrim. Vanligvis kommer denne gode "aha!"-følelsen når det riktige svaret danner seg i hodet mitt. Denne gangen gikk jeg bort til vasken for å ta meg et glass vann istedet... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Men påsken er vel over nå? Ikke lett å vite når folk til stadighet bringer tråden oppover i systemet. (Ja, jeg vet at jeg er med på det ved å skrive dette innlegget.) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Men denne kampanjen er jo for å gjøre påske(krimmen) til neste år bedre. Så det gjør vel egentlig ikke noe om påsken er over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå