Jennifer Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er en "sprekk" i veggen.." enig litt av en "krim"... Skriv meg også opp trådstarter Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skriv meg opp!!! Synes krimmen var usannsynlig enkel Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Flotte greier! En påskekrim uten noe kriminelt og uten en butler. Alle vet jo at det er butleren som er skurken Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg tror de bruker omvendt psykologi.. tok nemmelig lang tid før jeg skjønte det, da svaret ble avfeiet med engang fordi jeg syntes det rett og slett var for dumt.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 svaret ble avfeiet med engang fordi jeg syntes det rett og slett var for dumt.. +1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 svaret ble avfeiet med engang fordi jeg syntes det rett og slett var for dumt.. +1 tenkte også det med det første.. men så passet vansklighetsgraden ganske gods sammen med navnet på foklokene, dialogen og ikke minst at det var tegneserie..den passet best til de yngste av donald-leserene..(de som nettop har lært å lese) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Får vi lov til å komme med klage over andre krimmer også? Komplett's Påskekrim Man trengte jo ikke lese mer enn det nederste avsnittet..... Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvordan får dere til å skrive sånn link i signaturen? jeg vil bli med på leken Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har egentlig ikke tenk så mye på disse påskekrimmene, men i år ble jeg skuffet. Jeg sliter ofte med å finne ut slik ting men etter å hå lest den 2 ganger ble jeg bare skuffet. Skriv meg opp! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvordan får dere til å skrive sånn link i signaturen? jeg vil bli med på leken Når du endrar signatur trykkjer du på «Sett inn link» og limar inn URL-en til denne tråden, trykkjer «OK» og skrivar «Svarer i Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!». Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skriv meg opp din filmfjaser! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Da har jeg og sendt mail og fått svar! Jeg: Hei. Som mange andre, har også jeg reagert på at årets påskekrim var altfor lett. Jeg liker ideen med tegneserie, men den var som sagt, altfor lett. Omtrent hver påske sitter jeg lenge å prøve å løse krimgåten, men i år trengte man jo knapt å se på kartongen for å løse den. Dette er også diskusjonsemne på Diskusjon.no. Linken har dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924277 Ha en fortsatt fin dag! Svein Svar: Synspunkt til Påskekrim 2008 Vi takker for din henvendelse på internett. Vi i TINE er svært takknemlige for at forbrukerne engasjerer seg og gir oss tilbakemeldinger. Ditt innspill og dine synspunkt er viktig for oss, og vi tar dette med oss videre med tanke på neste års påskekrim. Takk for at du kontaktet oss med nyttig informasjon. Vi ønsker deg en fin påske! Har du andre spørsmål om TINE eller TINEs produkter, kontakt oss gjerne igjen. TINE Forbrukersenter treffes på telefon 800 35 999, eller på vår internettside www.tine.no. Med vennlig hilsen TINE BA ******** ****** Forbrukerkonsulent Endret 19. mars 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er det bare en tilfeldighet eller får alle samm svar fra Tine? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg har fått samme mail, bare signert med; Med vennlig hilsenTINE BA **** ****** Leder TINE Forbrukersenter Valgt å fjerne navnet.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg fekk svar frå Kari. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg støtter denne sak.... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vel, det skal bety mye for en om man sender mail om det....................... Tror det er det siste jeg hadde sendt mail om. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 klart det betyr mye for oss. Er jo rikets sikkerhet det er snakk om her Det at vi får samme svar tar jeg som en selvfølge. De gidder selvsagt ikke å skrive forskjellige brev når vi skriver omtrent det samme. Det vi derimot skal trekke frem i dette, er at alle ansatte har fått beskjed om å sende denne mailen til oss, fordi vi klager på gåten, noe som betyr at alle suport-folk i tine har måtte bli klar over denne saken. Dessuten så går jeg ut ifra at alle ikke skriver samme subjekt, og derfor har de ikke mulighet til å sette autosvar på mailene, noe som betyr at de manuelt må gå inn i hver enkelt mail for å se at det angår samme sak. Alt dette gjør at jeg føler at dette irriterer tine såpass mye at de ikke kommer til å tørre å ha en ny krim-gåte med tegneserie... Lenke til kommentar
therror Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nå har vi bestemt oss for å muligens lage en underskriftskampanje med store klager til Tine, pga deres ekstremt lave nivå og dårlige gjennomførsel av årets påskekrim. LOL OMFG PLS - ikke vær seriøs her! Vondt i sjel av latter, hva er det MED folk? Logg off litt mer kanskje loflelitt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Sign me up! Ikke at jeg bryr meg så sinnsykt mye, men var ikke akkurat en påskekrim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå