Mats1988 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg lurer veldig på om jeg skal gå til anskaffelse av Burnout: Paradise. Men det jeg lurer på, er hva nettopp DERE syns om spillet, både positive og negative sider med det. Har hørt mye bra om Burnout: Paradise, men er det verdt å kjøpe, eller er det andre bilspill som er bedre, og hvorfor? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes det var sinnsykt bra. Mye frihet, fete biler, bra grafikk og en helt ny type bilspill. Hvis du har Xbox 360 derimot, så vil jeg anbefale å laste ned demoen gratis fra Xbox Dashbordet Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes Burnout Paradice er dritbra, men det er frustrerende at det ikke er split-screen og at man ikke kan restarte de forskjellige challengene. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dette med et stort åpent område er ganske annerledes. Prøv demoen og se om du liker det. Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 pluss: STORT spillområde, fete biler, ikke-eksisterende lastetider, bra gameplay og fin grafikk. minus: ikke splitscreen, elendig kartsystem, repetive utfordringer, tungvint bilbytte og en del ujevnheter i "reglene". eksempel på det siste: takedowns er MYE lettere i road rage enn ellers. alt i alt et kult spill, men det hadde vært så mye bedre med et skikkelig navigasjonssystem. Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Pluss: stor og artig by. + lite lasting og fin grafikk etc. Minus: det jay sparrow sa, + at det er alt for lite hopp og moro å gjøre i byen. Det er ganske adrenalingivende å peise på i løp og slikt, men det føles mildt sagt ut som ett arkadespill for 9åringer. Billig moro for dyre penger, imho. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liker faktisk at man ikke kan restarte. Er derimot enig at bilbytte er alt for vanskelig da man trenger forskjellige biler til de ulike løpene. Synes også at kartet er litt lite, men det skal bli større i en gratis oppdatering snart Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Regner med at man må ha tilgang til LIVE for å få tak i disse oppdateringene? Isåfall må jeg kjøpe nytt abb. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nope, Live Gold er bare til for å spille online. Du kan gjøre alt annet enn å spille med silver! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg blei lei Burnout Paradise ganske fort. Blei kjedelig etter et par dager. Anbefaler PGR4 hvis du liker arkadeaktig bilspill med litt realisme. Foretrekker du simulator er Forza 2 et genialt kjøp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg har spilt over 30 timer og er ikke lei enda. Det står en del om hva folk syns i denne tråden Endret 16. mars 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg skaffa meg det, synes det blir litt kjedelig i lengden, siden man må kjøre rundt og finne raca og road rage osv. likte bedre revenge. men stooort minus at man ikek kan ta 2player split screen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 på live må man faktisk ha øyne åpen for å kjøre ellers er det bare tut og kjør. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 burnout har lagd noe nytt. Du har et litt mer ansvar forplanlegging og hvor man skal. Online challengene er varierte og med en høy variasjon av vansklihetsgrad. jeg spilelr det på PS3 og er fornøyd. Big surf island og alle andre exstra variantende er bra de å. har alle:) Kjøp dette spillet å sett du får ikke et dølt øyeblikk:) Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Minuser med spillet: -Mye kjøring for å komme seg fram. -Ikke spilt skreen med mange funksjoner. -Lite historie i spillet(Det er bare om å gjøre og ha et så bra lisens som mulig, Det skulle vert son at det var en litt mer fyldig historie) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Burnout Paradise er vel det mest underholdende bilspillet jeg har spilt hittils. Som flere nevner er det mye kjøring for å komme seg frem til challenges, men ettersom jeg spilte det av og på i et år gikk jeg aldri lei heller det er MANGE challenges men dette er bare gøy. Online delen er også godt gjennomført som i senere tid har fått mange oppdateringer. Til den prisen som er idag cdon.com - 169,- så føler jeg ikke at det er noen vits i å nøle. Edit: Vil sette dette som et underholdende bilspill, er man ute etter racing/rally etc så vil jeg anbefale Dirt/Dirt 2, Forza 2 & 3 og PGR 4. Endret 15. februar 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå