Pysj Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Denne mobilklokka har det meste du trenger, til og med kamera og minnekortstøtte. Les mer Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hehe.. Det går fremover! Ble vel mest overrasket over prisen på 800,-! Myye billigere enn jeg trodde:p Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det var fryktelig billig. Med små ekstra finesser som touch-screen, så kunne det ha blitt en veldig morsom gadget! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Me want. Hvordan vil det være å ringe med denne? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Om en fem års tid har kanskje noe slikt blitt allemannseie. Jeg tror jeg hadde fått rare blikk om jeg hadde gått rundt med den greia fra artikkelen.. Jeg får heller sitere amobil.no selv når det gjelder denne typen klokker: Vanligvis ser nemlig ikke slike mobilklokker ut vanlige armbåndsur idet hele tatt, og med en stor trykkfølsom skjerm kan det fort heller se ut som et teleporteringsapparat som kommer fra fremtiden eller fra NATOs kjeller. Link En slik er da et mye stiligere alternativ. Denne lille kjekkasen lades ved bevegelse, støtter trådløs overføring av samtaler og musikk via blåtann, er vanntett, og ser ut som en helt vanlig klokke. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) men den, i motsetning til den i artikkelen, tar ikke minnekort... nåja, er vel ikke lenge før mobilen er på håndleddet, hodesettet er i ørene, og nett-terminalen er i lomma der mobilen pleide å være... og på nett kommer du enten via wimax bygget inn i terminalen, eller via 4G og mobilen på håndleddet. Endret 12. mars 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Meh, ikke akkurat en nyhet, dette. http://www.ipmart.com/main/browse.php?&&cat=2305 Den klokka omtalt i artikkelen pluss mange andre modeller har vært til salgs på den sia ganske lenge nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 og ser ut som en helt vanlig klokke. Bildet som ligger på siden der du kan kjøpe den er hvertfall slik : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg