ChillyWilly Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg skal kjøpe nytt HDV kamera denne uken. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Håper det er noen som kan sterkt anbefale en godt HDV videokamera. Maks 10000,- Har tidligere vært veldig fornøyd med Sony sine kameraer, men HV30 fra Canon har fått gode kritikker. Men Dette kameraet er også noe dyrere. Hva mener dere et det beste kjøpet? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har du sett på HV20? HV30 innfører så lite nytt at jeg heller ville spart en tusenlapp og gått for HV20... Et fantastisk kamera bortsett fra byggekvaliteten. Lenke til kommentar
sverre_stang Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg et HV30 fra Japan Foto. Var igrunnen ute etter et HV20, på grunnlag av flere anbefalinger, men forstod på flere nettbutikker at Canon ikke leverte dette lenger.Valgte derfor et HV 30, og håper å bli fornøyd med det. Mvh Sverre Lenke til kommentar
T0th Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Først følte jeg meg litt dum da jeg betalte for min HV30, pga av de minimale endringene fra HV20. Men da jeg pakket den opp så var det fort glemt gitt Betalte 8000kr på Stretto.no. Gratulerer med nytt kamera, håper du blir like fornøyd som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå