gjøk1 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ser ut til at jeg har ødelagt hovedkortet mitt etter misslykket overklokking. Får en melding om at "system memory test failed" ved oppstart, svart skjerm. Trodde først det var RAM'en som var gått i stykker, men har testa både RAM og skjermkort på en annen maskin og der fungerer alt fint. Kortet er et ASUS A7N8X Deluxe, noen som vet om sånt kan repareres? Jeg regner det som en selvfølge at garanti ikke gjelder, jeg forsøkte meg på 186x13 da kortet klikka. Det er vel kanskje litt utenfor spekk. Eller er det bare å kaste kortet og finne frem seddelbunken for å kjøpe et nytt? Jeg har forsøkt å resette BIOS. Tatt ut batteri og flyttet en jumper. Forsøkte til og med å la batteriet være ute i ca. 10 timer bare for å være sikker. Noen tips? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 send det til meg også kan jeg se på det.... og hvis du kjøper deg nytt kan jeg gi deg 200 hvis det er busta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå