skyggefreaken Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan bare velge en bare ikke den samme som dataen eller routeren. Velg f.eks. 192.168.1.150 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Men så,vilken ip skal eg sette på ps3 en når eg skal teste connection'en? Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 den som du valgte i stad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hmm...3 enda..nei..nå altså... Tror eg driter i det,funker ikke UANSETT hva eg gjør.. Endret 13. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja det var rare greier. Men stusser over at du sier at du har egen router, siden det står hos BKK: Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er tillatt å bytte ut den routeren du har fått utlevert av oss, selv om du har anskaffet deg egen router. Så står det at for å aktivere DMZ så må man bruke DMZ IP: 192.168.80.80. Kanskje du kan skrive inn denne i routeren din for å åpne den opp? Hvis ikke så har du jo fått mange spørsmål som du kan stille til kundeservicen i morra. Det skal jo være mulig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Eg har nett fra Lokalt kraftlag,men de får linjene sine fra BKK el no sånt,men modemet eg har har eg fått fra kraftlaget,og ruteren eg har har eg kjøpt selv etterpå for å kunne ha trådløst nett Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Aha. Da skjønner jeg hvorfor du har så mye pes. Jeg var også tilkoblet et trådløst nett på hybelen før og kunne bare få NAT 3. Grunnen til at det er så vanskelig er at man er bak ett modem i tillegg til en ruter. Jeg snakket for over 600(!!!)kroner med "telenoreksperten" for å prøve å fikse det, men uten hell. Det er visst noe med at man må sette modemet eller routeren i bridge-mode eller noe i den duren. Jeg ga i alle fall opp til slutt og skaffet meg eget nett og router. Det var også en annen kar her på forumet som hadde samme problemet. Men nå kan jeg ikke finne den tråden igjen. Får ingen treff når jeg søker på nat. til og med ikke din tråd kommer opp. kanskje det er noe galt med søkemotoren i kveld. Men jeg vil anbefale deg å kanskje snakke med det lokale kraftlaget, og høre om de har noen andre modem som kan anbefales. Ellers tror jeg du nesten bare kan glemme å få til dette her. Det blir jo ekstra vanskelig når modem og router kommer fra forskjellig leverandør. Sannsynligvis er det modemet som blokkerer trafikken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Aha. Da skjønner jeg hvorfor du har så mye pes. Jeg var også tilkoblet et trådløst nett på hybelen før og kunne bare få NAT 3. Grunnen til at det er så vanskelig er at man er bak ett modem i tillegg til en ruter. Jeg snakket for over 600(!!!)kroner med "telenoreksperten" for å prøve å fikse det, men uten hell. Det er visst noe med at man må sette modemet eller routeren i bridge-mode eller noe i den duren. Jeg ga i alle fall opp til slutt og skaffet meg eget nett og router. Det var også en annen kar her på forumet som hadde samme problemet. Men nå kan jeg ikke finne den tråden igjen. Får ingen treff når jeg søker på nat. til og med ikke din tråd kommer opp. kanskje det er noe galt med søkemotoren i kveld. Men jeg vil anbefale deg å kanskje snakke med det lokale kraftlaget, og høre om de har noen andre modem som kan anbefales. Ellers tror jeg du nesten bare kan glemme å få til dette her. Det blir jo ekstra vanskelig når modem og router kommer fra forskjellig leverandør. Sannsynligvis er det modemet som blokkerer trafikken. jeg har en speedtouch rutermodem fra telenor som IKKE er trådløs, og derfor bruker jeg netgear trådløs ruter i tillegg og har nat type 2 uten problemer på ps3en.. bare at jeg ikke får spilt fifa online, men har hørt om mange som har problem med dette selvom nat type er 2, så det har ikke noe å si! derfor er det mulig med to rutere, siden jeg får spille COD 4 uten problemer online og at jeg kan høre alle på headset, og det må man jo ha nat type 2 til vanligvis.. så vet ikke, men bare sier at det går an... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå