duligot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå som det er lovlig å bruke alle slags hjelpemiddler under eksamen/tentamen lurer jeg på om det finnes noen smarte ting som kan brukes . alt er lov utenom komunikasjon. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Læreboka selvfølgelig. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kommer vel helt ann på hvilken type eksamen det er. Har du lov til å bruke lærebøker ville jeg anbefale det, sammen med evt regelbøker og/eller ordbøker hvis du har det. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tenker mer på elektroniske ting . Feks en ting jeg kunne lastet ned masse tekster regler så jeg lett kunne finne det . Men skal nok kjøpe meg en formelbok på en bokhandel . Finnes det en "superkalkulator" som viser alt av utregning osv. Det må vel være lov med bærbar pc så lenge man ikke er koblet til nett ? veldig usikker . mobil er jo ikke lov man kan jo bare si man ikke skal sende melding . Endret 12. mars 2008 av duligot Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tenker mer på elektroniske ting . Feks en ting jeg kunne lastet ned masse tekster regler så jeg lett kunne finne det . Men skal nok kjøpe meg en formelbok på en bokhandel . Finnes det en "superkalkulator" som viser alt av utregning osv. Det må vel være lov med bærbar pc så lenge man ikke er koblet til nett ? veldig usikker . mobil er jo ikke lov man kan jo bare si man ikke skal sende melding . det er ikke lurt å laste ned alt du kommer over..det beste er å skrive ned det du trenger i en regelbok. da har du kunn det du trenger og du vet akkurat hvor du finner det...' superkalkulator@ ja det finnes forsovidt, men da må du først lære deg å bruke den. (disse kan også koste opp mot 1k) btw: en laptop vil ikke hjelpe deg mye vist det er matte du skal ha...(uten nett vel og merke) Endret 12. mars 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tenker mer på elektroniske ting . Feks en ting jeg kunne lastet ned masse tekster regler så jeg lett kunne finne det . Men skal nok kjøpe meg en formelbok på en bokhandel . Finnes det en "superkalkulator" som viser alt av utregning osv. Det må vel være lov med bærbar pc så lenge man ikke er koblet til nett ? veldig usikker . mobil er jo ikke lov man kan jo bare si man ikke skal sende melding . En "superkalkulator" kan du jo legge inn på laptopen. Mange fine PC-kalkulatorer. Endret 12. mars 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå