Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tips til beste hjelpemiddel.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker mer på elektroniske ting . Feks en ting jeg kunne lastet ned masse tekster regler så jeg lett kunne finne det . Men skal nok kjøpe meg en formelbok på en bokhandel . Finnes det en "superkalkulator" som viser alt av utregning osv.

Det må vel være lov med bærbar pc så lenge man ikke er koblet til nett ? veldig usikker . mobil er jo ikke lov man kan jo bare si man ikke skal sende melding .

Endret av duligot
Lenke til kommentar
Tenker mer på elektroniske ting . Feks en ting jeg kunne lastet ned masse tekster regler så jeg lett kunne finne det . Men skal nok kjøpe meg en formelbok på en bokhandel . Finnes det en "superkalkulator" som viser alt av utregning osv.

Det må vel være lov med bærbar pc så lenge man ikke er koblet til nett ? veldig usikker . mobil er jo ikke lov man kan jo bare si man ikke skal sende melding .

det er ikke lurt å laste ned alt du kommer over..det beste er å skrive ned det du trenger i en regelbok. da har du kunn det du trenger og du vet akkurat hvor du finner det...'

superkalkulator@ ja det finnes forsovidt, men da må du først lære deg å bruke den. (disse kan også koste opp mot 1k)

btw: en laptop vil ikke hjelpe deg mye vist det er matte du skal ha...(uten nett vel og merke)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

En "superkalkulator" kan du jo legge inn på laptopen. Mange fine PC-kalkulatorer.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...