Gå til innhold

er LC power PSU'er noe bra?

Anbefalte innlegg

kjapt spørsmål.

jeg skal ha en erstatning for en northq psu. den er gammel. og jeg har modda vifta selv. (ser ikke så veldig lurt ut når jeg skal prøve å selge en pc...) psu'en skal drive en c2d 2.8ghz x1mb (e2160 overklokka) et hd3850 en harddisk og en dvd-brenner jeg tipper forbruket til delene vil toppe 200w ved ekstrem bruk... vill f.eks denne vere et bedre valg en denneeller denne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, ut av de tre er Fortron-source den beste etter rykte. Den er vel mer eller mindre regnet blandet kremen innen PSU merker.

De to andre, altså LC og Chieftec er begge økonomi-merker. Dvs billig men helt greie.

Det du egentlig burde se på er de detaljerte specs'ene på hver PSU og se hvor mange amp 12bolt de kan levere, da det er det viktigste kriteriet for å vurdere "styrken" på en PSU for å drive en nymotens PC (da det er 12volt som trekkes mest av i nye maskiner pga CPU og videokort).

-Stigma

Lenke til kommentar

ja.. for jeg fikk problemer med å boote PC-en med northq'n . og det er passe iriterende når biosen min ikke tar vare på overklokkings instillingene når den ikke booter..

den har 15a på 12v

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...