kjeLL// Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 kjapt spørsmål. jeg skal ha en erstatning for en northq psu. den er gammel. og jeg har modda vifta selv. (ser ikke så veldig lurt ut når jeg skal prøve å selge en pc...) psu'en skal drive en c2d 2.8ghz x1mb (e2160 overklokka) et hd3850 en harddisk og en dvd-brenner jeg tipper forbruket til delene vil toppe 200w ved ekstrem bruk... vill f.eks denne vere et bedre valg en denneeller denne Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vel, ut av de tre er Fortron-source den beste etter rykte. Den er vel mer eller mindre regnet blandet kremen innen PSU merker. De to andre, altså LC og Chieftec er begge økonomi-merker. Dvs billig men helt greie. Det du egentlig burde se på er de detaljerte specs'ene på hver PSU og se hvor mange amp 12bolt de kan levere, da det er det viktigste kriteriet for å vurdere "styrken" på en PSU for å drive en nymotens PC (da det er 12volt som trekkes mest av i nye maskiner pga CPU og videokort). -Stigma Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) ja.. for jeg fikk problemer med å boote PC-en med northq'n . og det er passe iriterende når biosen min ikke tar vare på overklokkings instillingene når den ikke booter.. den har 15a på 12v Endret 12. mars 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 det ser ut til at FS og C... har samme 12v opplegg. 12v1=10a 12v2=15 bør være endel bedre en de 15 som er i den gamle norhq'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå