Xecuter Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har vært uten nett nå i 3 dager, sitte for øyeblikket på biblioteket i Tromsø. Noen som vet noe om situasjonen? Ringte Ventelo i går, og fikk beskjed om at de har problemer med en server eller noe. Hvor akseptabelt er dette? Begynner å bli passe irritert over at for det første så er ingen informasjon gitt til kundene, og i tillegg så er det ikke mulig å få vite når nettet er tilbake igjen. Dette er forøvrig ikke første gang vi har problemer! Har vært en helvettes masse dritt og lort rundt Ventelo i det siste, mye problem med modem o.l. Har mest lyst til å bytte leverandør. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Her er det bare en ting å gjøre, bytt leverandør. Ventelo eier ikke kundeservice. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ringte Ventelo i går, og fikk beskjed om at de har problemer med en server eller noe. Begynner å bli passe irritert over at for det første så er ingen informasjon gitt til kundene, og i tillegg så er det ikke mulig å få vite når nettet er tilbake igjen. Første setningen din besvarer jo den andre, så vet ikke helt hva du forventer av en ISP. At dem ringer deg hver gang dem ser at du er berørt av problemer? Da vil dem jo ringe alle kundene som er berørt, og ikke ha fokuset på å rette feilen fortest mulig. Ofte er det veldig lite informasjon som videreformidles av feilrettningsgruppen, fordi dem har størst fokus på å rette feilen. Selvfølgelig, mange firmaer er flinke på å videreinformere, mens andre ikke er fullt så flinke. Dette er forøvrig ikke første gang vi har problemer! Har vært en helvettes masse dritt og lort rundt Ventelo i det siste, mye problem med modem o.l. Har mest lyst til å bytte leverandør. Who's stopping you? Lykke til Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Ringte Ventelo i går, og fikk beskjed om at de har problemer med en server eller noe. Begynner å bli passe irritert over at for det første så er ingen informasjon gitt til kundene, og i tillegg så er det ikke mulig å få vite når nettet er tilbake igjen. Første setningen din besvarer jo den andre, så vet ikke helt hva du forventer av en ISP. At dem ringer deg hver gang dem ser at du er berørt av problemer? Da vil dem jo ringe alle kundene som er berørt, og ikke ha fokuset på å rette feilen fortest mulig. Ofte er det veldig lite informasjon som videreformidles av feilrettningsgruppen, fordi dem har størst fokus på å rette feilen. Selvfølgelig, mange firmaer er flinke på å videreinformere, mens andre ikke er fullt så flinke. Jeg forventer ikke at Ventelo skal drive ringe rundt til kundene! Hva har vi internett til? De kunne da i det minste lagt ut info der om at de har problemer med ting osv. Dette er forøvrig ikke første gang vi har problemer! Har vært en helvettes masse dritt og lort rundt Ventelo i det siste, mye problem med modem o.l. Har mest lyst til å bytte leverandør. Who's stopping you? Lykke til Det er ikke jeg som eier huset her, og dermed ikke jeg som styrer hvor vi får nettet fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå