HlpPlz Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 jeg lurer på om H.D.D LED og SMI Lead er det samme. Jeg finner hverken SMI Lead eller keyboard Lock og jeg forstår ikke helt hvor jeg skal plassere H.D.D LED på mitt Asus p4s8x hovedkort. hva kan skje hvis noen av disse er plassert feil? har ikke mye peiling, så håper på litt hjelp hehe. hvis HDD er det samme som SMI vet jeg hvor den skal da. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Sikker på at HDD LED skal stå sammen med de andre kontaktene? På mitt kort er det noe sånn: .. .. .. .. .. .. ..[/color] Jepp, bra tegning Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 På mitt Asuskort står hd-led pin'ene litt opp til hæyre for resten av pin'ene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 HlpPlz: Står det ikke i brukermanualen din? Har aldri hatt problemer med å få kobblet de riktig, mine manualer beskriver det veldig bra. Lenke til kommentar
HlpPlz Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 det er problemet, i manualen står det om en SMI Lead, men jeg finner den ikke i kabinettet mitt... den er for å sette maskinen i "green" mode for å spare strøm, så tviler på at den er viktig for mitt bruk, men det jeg bekymrer meg for er hvis det kan skje noe alvorlig med maskinen hvis den slås på og noen av disse dottene står feilplassert. Lenke til kommentar
HlpPlz Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 på hovedkortet er det en to PIN som står for seg selv om det står IDE LED ved siden av den. kan det være at HDD skal settes der? rart at det er såpass dårlig forklart i manualen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 på hovedkortet er det en to PIN som står for seg selv om det står IDE LED ved siden av den. Er ikke det forklaring nok? Lenke til kommentar
HlpPlz Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 nei hehe, jeg er noob sry så jeg skal stappe den der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå