Gå til innhold

45 gigabyte lagret om deg på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier seg selv. Hver eneste link du klikker på, blir logget. Så klart, "om deg" er mer eller mindre et begrep brukt om den maskinen du sitter på. Det skal nøyere arbeid til for å spore opp "hva navnet på brukeren som logget på datamaskinen som gikk inn på den linken"-er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sier seg selv. Hver eneste link du klikker på, blir logget. Så klart, "om deg" er mer eller mindre et begrep brukt om den maskinen du sitter på. Det skal nøyere arbeid til for å spore opp "hva navnet på brukeren som logget på datamaskinen som gikk inn på den linken"-er.

Er forsåvidt enig, men det er jo fortsatt skremmende på sin måte.

Lenke til kommentar

du burde fått mulighet til å tillate eller avise hver gang noen prøvde å lagre informasjon om deg, men en ting jeg merket i posten, hvorfor kommer sosiale nettverk, så videolagring, er ikke ekspert på faget, men tar ikke video mye mer lagringsplass enn hva kommentarer og skrift?

Lenke til kommentar

Det må jeg si. Veier snart opp med alt det jeg har lastet NED fra nettet dette her!

Nei, ærlig talt. Dette er skremmende, hva ? :p

Noen sitter å vet hva du liker til middag, at du helst foretrekker lesbesex, og ikke minst at du er daglig besøkende på diskusjon.no? Dette var vel skummelt :p Bryr meg ikke så mye jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...