Athon Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg trenger hjelp til å velge ett hovedkort fra ps.no, grunnen til at det må kjøpes på ps er at faderen får fine rabatter der. Budsjette er på 1500kr, jeg har en E8400 prosessor og to 8800gt skjermkort så det må være SLI.Jeg klarer ikke å bestemme meg, så kansje noen her kan gi meg noen pekere. Alle forslag taes imot med stor takk. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ett av 780i hovedkortene untatt asus sine vil jeg si. Har bare hadd problemer med asus sine 780i kort og det er mange fler. Men tviler det er innenfor budsjettet. Men sånn er det når du har den cpu'en. eller ett av 750i kortene viss de har noen av dem. Endret 12. mars 2008 av ducA Lenke til kommentar
Athon Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Takk for svar. Har nokk ikke råd til et 780i kort. De har et ganske billig 750i kort MSI P75 SLI platinum, vet du om dette kortet er noe bra? har et ASUS S-775 680i kort nå, vil jeg merke noen stor ytelse forskjell visst jeg oppgraderer? Lenke til kommentar
ducA Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk for svar. Har nokk ikke råd til et 780i kort. De har et ganske billig 750i kort MSI P75 SLI platinum, vet du om dette kortet er noe bra? har et ASUS S-775 680i kort nå, vil jeg merke noen stor ytelse forskjell visst jeg oppgraderer? Vet ikke om det er noe bra, men du kan jo søke etter tester på google for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå