Moonshield Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Mage, og Hunter tror jeg er de lettese clasese å lvle.. Med mage kan du Fireball Fireball og atter en Fireball så er vanligvis en mob død.. og hunter er ikke stort vanskligere det heller.. Selv har jeg lvla en rogue og en paladin til lvl 70 som også gikk gansk greit og fort Hvor morsomt er det? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Mage er noe av det mest irriterende å levle, spesielt i begynnelsen. Etter du dinger 10 og skal ut av startsonen (1-10) ender du opp å dø som bare F inntil du får spells som kan da livet av flere mobs samtidig. Driver å trener en mage draenei nå, er level 11 og det er ikke lett å holde seg i livet når du får flere mobs samtidig. Greit om du ser at der er flere men blir du plutselig angrept er du så god som død. Derfor vil jeg si at mage ikke er noe bra start char. Du blir mer frustrert og irritert enn det som er godt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Levle priest er ganske enkelt imo, gjorde flere elite quester solo. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Levle priest er ganske enkelt imo, gjorde flere elite quester solo. Agreed. Lenke til kommentar
labjo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mage, og Hunter tror jeg er de lettese clasese å lvle.. Med mage kan du Fireball Fireball og atter en Fireball så er vanligvis en mob død.. og hunter er ikke stort vanskligere det heller.. Selv har jeg lvla en rogue og en paladin til lvl 70 som også gikk gansk greit og fort Hvor morsomt er det? Var ikke spørsmål om hvor morsomt det var, men om en clas som er lett å lvle og da mener jeg at hunter og mage er vel de to letteste samt de ikke er de mest gøyale classene å lvle:) Lenke til kommentar
labjo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mage er noe av det mest irriterende å levle, spesielt i begynnelsen. Etter du dinger 10 og skal ut av startsonen (1-10) ender du opp å dø som bare F inntil du får spells som kan da livet av flere mobs samtidig. Driver å trener en mage draenei nå, er level 11 og det er ikke lett å holde seg i livet når du får flere mobs samtidig. Greit om du ser at der er flere men blir du plutselig angrept er du så god som død. Derfor vil jeg si at mage ikke er noe bra start char. Du blir mer frustrert og irritert enn det som er godt. Sann er det med alle clas i startet.. er bare å regne med å dø noen ganger, men når du har lvla noen ganger fra 1-10 så får du såpass skill så det ikke er noe problem lenger Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mage, og Hunter tror jeg er de lettese clasese å lvle.. Med mage kan du Fireball Fireball og atter en Fireball så er vanligvis en mob død.. og hunter er ikke stort vanskligere det heller.. Selv har jeg lvla en rogue og en paladin til lvl 70 som også gikk gansk greit og fort Hvor morsomt er det? Var ikke spørsmål om hvor morsomt det var, men om en clas som er lett å lvle og da mener jeg at hunter og mage er vel de to letteste samt de ikke er de mest gøyale classene å lvle:) Er det ikke en fordel å ha en class som er morro og levle, da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sann er det med alle clas i startet.. er bare å regne med å dø noen ganger, men når du har lvla noen ganger fra 1-10 så får du såpass skill så det ikke er noe problem lenger Husker ikke at jeg døde så mye på palaen min da jeg begynte, men så var jeg og rimelig godt polstra om der skulle komme et par 3 mobs i veien for meg. Cloth armor er den største "fellen" for en mage i starten, du har ingen spells for CC enda og du har ikke armor til å håndtere direkte melee kamp heller. Så fra 10 til rundt 20 kan det være rimelig frustrerende. Derfor anser jeg ikke mage som en class for begynnere ettersom det kan bli litt frustrerende i lengden til rundt 20 når du begynner å få litt mer sweet spells å bruke for å håndtere større grupper samtidig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Rogue eller eventuelt Hunter for easymode i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå