daubyj Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Spøkelser og skumle barn. Utslitte formularer resirkuleres om til gode doser iskalde grøss i denne spanske skrekkproduksjonen. Les mer Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Bare jeg som synes slutten ble overlesset med sukker? Det er greit nok å spille mothårs på forventninger, men jeg synes den ble hakket for søt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har ikke sett den enda, men som den kjerringen jeg er, synes jeg traileren var ganske creepy i seg selv. Den masken er så... Ubehagelig. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har litt troa på denne, så spørs om jeg ikke plukker den opp når den kommer til BD 22. april. DTS-HD Lossless Master Audio 7.1 Surround trekker heller ikke ned =) Men, ble fryktelig skuffet over Pan's, så håper ikke denne er like dårlig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har til dags dato ikke sett en kritikk av El Laberinto del fauno som holder vann, skal jeg være helt ærlig, spesielt ikke de som klager på forholdet mellom eventyr og virkelighet uten å si noe om det, var mye rart i «klassiker-tråden» her for ikke så lenge siden. Det er jo ingen som en gang prøver å fortolke noe som helst. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skal se den i morgen Eller... Det blir vel strengt tatt i dag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bare jeg som synes slutten ble overlesset med sukker? Det er greit nok å spille mothårs på forventninger, men jeg synes den ble hakket for søt. Jaha? Det endte jo med tragisk død og fordervelse, ser ikke helt hvorfor det er så søtt. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jada, den er grei nok, men rett etter det så blir det gjenforening og gode greier, huset er liksom bare finfint, hadde passet ypperlig uten greia med at de absolutt måtte være vennligsinnede. Fikk pent lite ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg