Tandamram Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Vi er i ferd med å ta i bruk PDA på jobb, og jeg fikk en idé om å prøve å få implementert Trykk-og-Snakk, da dette ville hatt sine klare fordeler. Jeg ser at det finnes programvare som gjør dette mulig over lokale, trådløse nettverk, men det er ikke noe jeg kan bare legge på bordet uten at jeg kan dokumentere brukbarheten av programmet. Jeg tror det er rundt 50 PDA'er som blir fordelt utover de forskjellige avdelingene, og det er hevet over all tvil at programmet må ha ganske god standard for at det skal bli aktuelt. Leste en anmeldelse av et program som het 4Talk, men en av ulempene med dette var at det krevde 100% kraft ved idle, og kortet derfor ned batterikapasiteten noe enormt. Dermed er det ubrukelig. Et annet program jeg fant er iTalkie. Er litt forvirra over hvilke muligheter det er i dette programmet. Hva er "One to many (1:M) or one-to-one (1:1) paging"? Er dette en funksjon hvor man kan snakke til flere om gangen, altså som walkie-talkie? iTalkie ser ved første øyekast ut til å være et brukbart program (ligger bl.a. på windowsmarketplace.com) og kunne vært en aktuell kandidat, men jeg finner ingen tester/brukererfaringer av dette programmet. Noen som har testet dette eller lignende programmer på sin PDA? Våre kjører Windows Mobile 5.0. Edit: Kan også notere at de ikke har tilgang til internett, kun lokalt nett. Endret 12. mars 2008 av WonderStivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå