Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

rieju mrx 06 til 17 000, trenge hjelp

Axl91

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg mopped. Han jeg har tenkt å kjøpe den av vil selge sin til 17 tusen. syntes egentlig det ikke er en dårlig pris med tanke på at den er veldig nerme og i relativt god stand. Men det som skurrer litt er det at han kjøpte den ny for 22 tusen(egentlig kostet den 25000ny i følge han) i butikken høsten 05, men sier det er 2006 modell. han har egentlig ikke noe dokumentasjon på at det er 06 modell det virker det som. og så sier han at jeg skal trekke fra som om han betalte 25 000. den har gått mellom 3 - 5000 km. hva er vanlig prisfall?

Han påstår og at han lett kan få solgt den på finn for 19. noen argumenter som er bra for at jeg kan prute den ned eller skal jeg ta den for 17? har prøvd å prute litt uten å lykkes nå.

Hvis det er noe dere ikke helt skjønner så bare si ifra;)

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe jeg ba han se der. stod 2005. men han var sikker på at han hadde kjøpt en 2006 modell, og ville selge den som det var en 2006. men sakener henlagt da han krevde 19 for den. takk og farvel til den. tjener mer på å kjøpe en ny med tanke på når jeg skal selge den ;) syntes det uansett ble feil med 17 k for noe han betalte 22 k for 2.5 år sia..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...