Cotul Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Stemmer vel det kimaasen. Så er skeptisk til dette. Men hvis flere kunne bekreftet at de faktisk mottok en ekte spiller så føl dere fri for å poste her. Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bestilt! =) genialt opplegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hvordan i huleste får folk fortsatt bestilt når det står utsolgt? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det står også "ventes inn 25/3" Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Æsj, det er ikke mulig å bestille den mer. Tenkte at jeg skulle kjøpe en for morroskyld, men den var ikke på lager lenger, og det står heller ikke ventes 25 mars. Jaja, får trøste meg med at den er dritbillig i Norge også, om jeg skulle få lyst på en. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 da har en snakket med creative (ingen ventetid) og hun skulle prøve å kansellere feilordren, men den var allerede på lageret. Men en ting en lurer på, jeg var på norske siden og tastet inn visa koden. prisen var 136kr. Når en trykket komfirmer dukket en dansk side opp med 600dkk. emailen en fikk var også oppgitt i danske kroner. når en sjekker ordre statusen er prisen i norske kroner. dette skjedde fordi en hadde søkt på Promo_Travelsound ZEN Stone Black i forkant, og da var jeg inne på den danske siden ¨ http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Denne ble stengt og en brukte linken i første post. kan ikke forstå annet at dette er et stort sikkerhetsproblem. hvis en går her http://de.europe.creative.com/shop/basket....d&prod=1797 og legger den i basket, for så å bestille gjennom norske siden blir ordren på €61.34. Men sjekker en ordrestatusen vil den vise 61.34 NOK Creative damen hevdet at forsendelse nr to til 136kr var også på vei.. så får se hva som skjer nå Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hm, da var 2 pakker sendt. En sikkerhetsfeil på 1stk til 600dkk\nok, + 2 stk til 136nok. creative supporten var bra, fikk email tilbake på tlf samtale at å nekte mottak på feilordren. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Tja da er mine 2 på vei med DHL også De er brussel ser det ut til, sendt fra eindhoven. Ser nå at Creative har disse på lager igjen og mulighet for "Kjøp nå" Endret 19. mars 2008 av Tydeus Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 se det.. men lurer sterkt på den feilordren, og hvordan det kan overhodet skje med tanke på moms ++ får sende en mail til visa også. Dette er et sikkerhetsproblem. En kan legge et produkt i euro, så betale gjennom norsk side. På ordrestatus vil euro bli byttet til NOK uten kursendring. nekter selvfølgelig å betale for denne feilen, som ikke skal oppstå. så får se hva visa svarer på at creatives løsning er så lett å omgå Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da var 4 stk. bestilt. Totalt 208 NOK. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 min er sendt i hvert fall=) da er det litt sent for creative å angre seg ;D Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 da har en snakket med creative (ingen ventetid) og hun skulle prøve å kansellere feilordren, men den var allerede på lageret. Men en ting en lurer på, jeg var på norske siden og tastet inn visa koden. prisen var 136kr. Når en trykket komfirmer dukket en dansk side opp med 600dkk. emailen en fikk var også oppgitt i danske kroner. når en sjekker ordre statusen er prisen i norske kroner. dette skjedde fordi en hadde søkt på Promo_Travelsound ZEN Stone Black i forkant, og da var jeg inne på den danske siden ¨ http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Denne ble stengt og en brukte linken i første post. kan ikke forstå annet at dette er et stort sikkerhetsproblem. hvis en går her http://de.europe.creative.com/shop/basket....d&prod=1797 og legger den i basket, for så å bestille gjennom norske siden blir ordren på €61.34. Men sjekker en ordrestatusen vil den vise 61.34 NOK Creative damen hevdet at forsendelse nr to til 136kr var også på vei.. så får se hva som skjer nå Om jeg legger noe i handlekorgen på den tyske siden, for så å gå til handlekorgen på den norske siden, så er ikke samme varen der. Forstår ikke helt hvordan det der skjedde hos deg. Har prøvd både i Opera, FireFox og IE. Lenke til kommentar
Asazy Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Andre enn meg som får "utsolgt" melding? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 da har en snakket med creative (ingen ventetid) og hun skulle prøve å kansellere feilordren, men den var allerede på lageret. Men en ting en lurer på, jeg var på norske siden og tastet inn visa koden. prisen var 136kr. Når en trykket komfirmer dukket en dansk side opp med 600dkk. emailen en fikk var også oppgitt i danske kroner. når en sjekker ordre statusen er prisen i norske kroner. dette skjedde fordi en hadde søkt på Promo_Travelsound ZEN Stone Black i forkant, og da var jeg inne på den danske siden ¨ http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Denne ble stengt og en brukte linken i første post. kan ikke forstå annet at dette er et stort sikkerhetsproblem. hvis en går her http://de.europe.creative.com/shop/basket....d&prod=1797 og legger den i basket, for så å bestille gjennom norske siden blir ordren på €61.34. Men sjekker en ordrestatusen vil den vise 61.34 NOK Creative damen hevdet at forsendelse nr to til 136kr var også på vei.. så får se hva som skjer nå Om jeg legger noe i handlekorgen på den tyske siden, for så å gå til handlekorgen på den norske siden, så er ikke samme varen der. Forstår ikke helt hvordan det der skjedde hos deg. Har prøvd både i Opera, FireFox og IE. nei forstår ikke det. som nevnt googlet en Promo_Travelsound ZEN Stone Black trykket på en dansk side, ser i etterkant at linken har basket tilslutt. lukket den fanen og tastet inn visa detaljer på norske siden til NOK136.66 for to stk. etter å ha trykket bekreft, kom den danske siden opp med for 1 stk Subtotal DKK435.20 Levering DKK45.00 MVA på25% DKK120.05 DKK600.25 samme som på bekreftelsesmail men går en inn på ordrestatus er summen 435.20 NOK TRAVELSOUND ZEN STONE BK : 0.00 NOK Subtotal : 435.20 NOK Shipping & Handling : 45.00 NOK Sales Tax : 120.05 NOK Order Total : 600.25 NOK men med valutakurs er dette i realitet 646,34 NOK Bruker siste opera, men det er tydelig at det er et sikkerhetsproblem her. Hvis en kan gjøre dette kun med å google en dansk side med ending / basket.asp?acti=add&prod=1798 hva forhindrer en å gjøre det samme med euro, så fullføre handelen fra norske creative? på ordrestatus vil euro omgjøres til nok uten valutaendring. Legg merke til at en på norske siden bestillte 2 stk til 136, men ordren en fikk var på 1 stk til 600dkk, samme som linken en besøkte. dette kun etter en trykte fullfør. kommer til å sende en mail til visa banken i morgen. I mine øyne er dette et stort sikkerhetsproblem, og ikke noe jeg skal belastes for. Ved betaling over nett skal det være en sikker forbindelse, og som ikke skal overstyres av browserens cache. Må nevnes at en også ikke ble sendt tilbake til banken for å taste inn bekreftelseskode. Heldigvis kunne en trengt en liten spiller, istedet pda enkelte ganger billig mp3 spiller ser ut til å skape mer bry enn en ønsket. Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fungerer dette fortsatt? Får det ikke til her.. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De sendte min ene spiller her om dagen, skal komme tilbake hit asap om det faktisk trekkes riktig beløp fra kontoen også. (merk: riktig blir da egentlige det som er feil ) Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Da var spilleren min kommet til Kjøben. Dato Kl.slett Tjenesteområde for sted Informasjon om kontrollpunkt Mars 19, 2008 16:32 Eindhoven - Netherlands, The Forsendelse hentet Mars 19, 2008 20:25 Eindhoven - Netherlands, The Forlater opprinnelse Mars 19, 2008 21:02 Eindhoven - Netherlands, The Sendt fra DHL i Eindhoven - Netherlands, The Mars 19, 2008 22:27 Brussels - Belgium Ankommet DHL i Brussels - Belgium Mars 20, 2008 02:48 Brussels - Belgium Sendt fra DHL i Brussels - Belgium Mars 20, 2008 05:00 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark Mars 20, 2008 09:47 Copenhagen - Denmark Overført via Copenhagen - Denmark Mars 20, 2008 09:48 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå var DHL akkurat på døra med pakka! Konge Lenke til kommentar
fflex Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå var DHL akkurat på døra med pakka! Konge Hva fulgte med? Var det 1/2 gb? Har du blitt fakturert for det ennå? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Da har jeg fått mp3 spilleren gitt for 136 kr levert av DHL rett på døra Kurrant lyd på Travelsound greia og det samme gjelder mp3 spilleren for denne prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå