olehenrik3000 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei. Jeg får store problemer med hastigheten på internettet(nextgentel) i det jeg starter bitcomet. Nå har jeg nextgentel på en adresse hvor jeg har dette problemet. Og idag fikk jeg byttet fra shdsl fra ventelo til adsl fra nextgentel. Ventelo fungerte utmerket, aldri noen problemer med å ha bitcomet gående mens man drev med andre ting. Men med en gang jeg fikk nextgentel, fikk jeg akkurat samme problemet jeg har hatt på adresse 1. Det som skjer er at web sider ikke kommer opp, av og til tar det ekstremt lang tid. Men som regel kommer de ikke opp i det hele tatt. Nedlastingen på bitcomet starter enten ikke. Ellers så tar det også veldig lang tid, og da med meget dårlige hastigheter fra 1-15 kb. Håper noen har noen gode tips om hvordan jeg kan løse dette problemet. Har ikke veldig mye data kunnskaper, så gjerne detaljert beskrivelse om noen har noen tips Trodde som sagt det var noen "tilfeldigheter" som gjorde at det var slik på den første adressen jeg har nextgentel. Men når jeg nå får samme problemet her, begynner det å bli ganske irriterende. Har testet alt dette med samme datamaskin. Håper på hjelp. Hilsen frustrert. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Reduser antall forbindelser i torrentprogrammet. Hvis du kjører på uten fornuftige begrensninger vil du krasje routermodemet. Hvor mye det tåler varierer med type routermodem, men start med 50 forbindelser globalt og se om det går bra. Begrens også upload slik at du får bedre respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå