Skyttt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har akkurat bestilt meg Dead Rising fra Absolutt Spill. Gamer.no og mange andre anmeldere gir spillet massevis med ros. Men hva mener dere? Noen som har spillet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 har spillet, veldig morsomt spill du kommer til og kose deg med det. nesten så eg får lyst til og spille igjenn bare for og drepe zombier. er sinsykt mange forsjellige gjenstander du kan drepe dem med. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 den er 70-80 kr billigere hos play.com Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dead Rising er i følge min mening det beste spillet som er sluppet på X360. Kan være en fantastisk frustrerende opplevelse, men det er definitivt verd det. Burde være straff for de som sitter på en X360 og ikke har dette spillet! Lenke til kommentar
erikb Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjøpte dette selv for 200 kr på Platekompaniet. Veldig underholdende, hvertfall i starten, men det dabber litt av etterhvert. Og som sagt ovenfor, veldig frustrerende til tider. Men absolutt verdt pengene! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Bør absolutt skaffes, men om du spiller på en mindre SDTV kan skriften i spillet vere vanskelig å lese siden spillet er beregnet på større TV'er/HDTV. Er få spill som lar deg gjøre so mye jævelskap. Alt du ser kan brukes som våpen og å kjøre over zombies med grasklipper får en til å trekke litt på smilebandet.(Er det galt?) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dead Rising var faktisk det første 360 spillet jeg skaffet meg, og det er helt klart et av de beste. Kan være frustrerende i starten, men etterhvert går det lettere. Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ga opp når jeg fant ut hvor forferdelig idiotisk save systemet var. Kontrollene er også knotete, typisk japansk. Ganske tragisk da spillet appelerer veldig til meg. Braindead er en av mine favoritt filmer så spillet er nesten en drøm sånn sett. Men klarte ikke komme over problemene. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) dette er et av de helt klart beste spillene til 360 synes jeg. jeg er en stor fan av zombie-filmer og bøker, (har "The zombie survival guide" i bokhylla i tilfelle det blir et utbrudd her i Norge ), og dette spillet er midt i blinken for zombie-fantaster og generellt splatterfans. utrolig gøy å løpe rundt i f.eks hockeymaske, army-boots, fangedrakt og helt blankskalla med en motorsag i hendene, eller løpe rundt med slegger, dusjhoder(fantastisk kult våpen), fotball, katana, balltre, en bormaskin, hagesaks etc og slakte zombier i tusentall. gled deg til det lander i postkassa Endret 12. mars 2008 av Backspace_89 Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Morsomt spill. Litt teit måten de har løst "saving" på. Skjønte ikke det før 3-4 gang så måtte jo begynne på nytt hver gang. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Morsomt spill. Litt teit måten de har løst "saving" på. Skjønte ikke det før 3-4 gang så måtte jo begynne på nytt hver gang. åssen er save sysemet i spillet?greit og vite før jeg starter og spille det:) Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå husker jeg ikke helt, men jeg mener det var noe sånn at det saver etter hvert kapittel i hver akt eller noe. Jeg tror jeg skal gå å plukke støv fra spillet nå, jeg. ^^ Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Spillet er rett og slett genialt når man først kommer inn i det. Det er utrolig morsomt, men samtidig utrolig vanskelig til tider. Det er lurt å lære seg hvor de forskjellige våpnene ligger. Digger det spillet! Det har også veldig gode achievements, spør du meg. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dead Rising er knall, men det er, som mange her sier, litt vanskelig i starten. Save systemet er også en tilvenningssak.. Men alt dette er bare bagateller i forhold til moroa du har ved å løpe rundt og finne nye måter å drepe zombier på. Anbefaler deg å se Gametrailers review'en: http://www.gametrailers.com/player/12269.html Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Morsomt spill. Litt teit måten de har løst "saving" på. Skjønte ikke det før 3-4 gang så måtte jo begynne på nytt hver gang. åssen er save sysemet i spillet?greit og vite før jeg starter og spille det:) Savesystemet fungerer slik at du har kun en save, og du kan kun save på enkelte plasser. Synes bare det forsterket panikk følselsen igjennom spillet, ettersom det kunne ta litt tid mellom hver save så det var viktig å holde seg i live. Men etter at man gikk opp en del i level på hovedpersonen så var det ikke noe stort problem. Hvis du dør kunne du også starte spillet på nytt igjen med den levelen personen er på når han dør, noe som du må regne med å gjøre. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Også er det litt viktig å holde tidsskjemaet og gjøre akkurat slik som du får beskjed om. Jeg holdt på å dæve da jeg fikk ending B etter å ha prøvd tre ganger:p Lenke til kommentar
juletred Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har nettopp kjøpt dette og lurer på en ting. Alle desse "objectives" greiene som er inne på "klokke-menyen", er det nødvendig å gjøre desse for å få med seg viktige deler av historien eller er det kun nødvendig med de som er hovedoppdragene, altså casene? Desse ekstra oppdragene er ofte å redde folk som er innesperret osv.. Håper på kjappe svar! Lenke til kommentar
qazy Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er disse oppdragene som er hoveddelen av spillet. Så de spiller en rolle i hovedhistorien, men du er heller ikke avhengig av å redde alle personene. For å svare trådstarter så er det et artig spill! Men jeg kommer heller aldri helt over den tungvinte kontroll og savingsystemet. Minner meg på at jeg bør gi dette spillet en sjangse til. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er disse oppdragene som er hoveddelen av spillet. Så de spiller en rolle i hovedhistorien, men du er heller ikke avhengig av å redde alle personene. For å svare trådstarter så er det et artig spill! Men jeg kommer heller aldri helt over den tungvinte kontroll og savingsystemet. Minner meg på at jeg bør gi dette spillet en sjangse til. Så alt man må gjøre er å få desse folkene inn på securty roomet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå