NeverMind Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har i alle år lagt musikk cdene jeg har kjøpt inn på maskinen. Dette har jeg gjort med musicmatch jukebox(laget mp3). Kvaliteten blir nesten like god som orginalt. Men på en del av de nye cdene har jeg fått problem med kopibeskyttelsen. Mp3ene får kanskje en skrape lyd i begynnelsen og små skrape lyder med 5 sek mellomrom ved avspilling. Lurte på hvordan jeg kan legge cden innpå uten desse ekstralydene og problemene...? mvh nevermind.. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 prøv å kopiere analogt... tror det er en slik funskjon i musicmatch, tar litt lengre tid siden du spiller av hele cd'n og tar den opp med datamaskinen.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kopier CD'n med Clone CD, også ripper du den. Jeg kjøper ikke slike "CD'er", så jeg har ikke førstehånds erfaring. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Totalrecorder handy sak til ripping, mulig du må konvertere litt, men det blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå