NanoMidaZ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg må kjøpe meg et kabelsett men vet ikke hva slags kabler jeg må ha! Jeg har to Infinity perfect 6.1 komponentsett som skal kobles til en DLS A4 forsterker. Noen som kan hjelpe meg i valg av kabler? Skal Bestille alt fra www.indoaudio.com så det er best vis dere kommer med forslag som de selger der! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du må ha strøm, styre strøm og 2 stk RCA kabler. Jeg ville gått for 21mm2 strøm hvis du ikke har tenkt å koble til subber senere. Skal du ha subber senere ville jeg gått for 35mm2 til 50mm2. Lenke til kommentar
NanoMidaZ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Skal utvide stereoen med Monoblock og sub når jeg får mere penger... Har tenkt litt på RE xxx 15" litt usikker på forsterker ennå, men tipper det kommer til å dra litt strøm ja.. så jeg vil helst slippe å bytte ut kabler når jeg oppgraderer! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Da ville jeg gått for 50mm2 kabel med en gang, husk også å kjøpe et orntlig batteri. Lenke til kommentar
NanoMidaZ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Men blir det noe ytelses tap vis jeg velger alt for store kabler? Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dess grovere kabel dess bedre på en måte, Det er verre å velge en for liten kabel enn en for stor en. En grov kabel vil ikke få så stort spenningsfall som en tynn en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå