LysDiode Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har en bærbar pc, noen få år gammel HP OmiBook X'3. Når skjermen står i visse "posisjoner", blir skjermen svart - men ikke helt; Hvis man ser nøye etter, kan man såvidt se bildene på skjermen. Det virker som om bakgrunnslyset forsvinner. Vet ikke hva det er, da skjermen virker i noen possisjoner. btw det er ingen bestemte possisjoner det ikke virker i, noen ganger har den stått i èn posisjon en stund, og uten at noen har rørt skjermen, blir den svart. Da må jeg lete en stund etter en ny posisjon. PS! Den virker nesten alltid dersom skjermen ligger HELT vannrett, men dette er ingen "behagelig" måte å arbeide på :!: Noen idèer? Mvh Pilarwiki aka diskusjonsgjest Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hadde det samme problemet med en dell pc vi hadde før... bare på vår var lyset konstant av og måtte bruke lommelykt på sjermen for å se noe:P men ettersom lyset går på av og til på din, så vill jeg tro at en eller annen kabel er litt løs Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Bortsett fra at det ikke er noe kabler mellom maskinen og skjermen Det er bare en sånn "skive" greie som er inntil hverandre =/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er fortsatt kabler/koblinger - selv om de er inne i maskinen. Dårlig kontakt eller kablebrudd. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Har hatt et lignende problem selv. Da kontaktet jeg produsenten (eller butikken), forklarte problemet, og fikk PC-en på reparasjon. Da trengte jeg ikke å betale reparasjonen, da utsalgsstedet er pliktige til å reparere PC-en hvis du ikke selv er skyld i problemet. Endret 13. mars 2008 av Mathias-S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå