Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hei. I dag tidlig merket jeg at min Creative Zen MP3spiller hadde sagt god natt, og fungerte ikke lenger. Spilleren reagerte ikke på noe jeg prøvde. Har brukt spilleren med måte, og det virket som den sluttet å fungere etter jeg ladet den opp i natt. Er det noe jeg kan gjøre her? Reklamasjon? Kjøpte spilleren for litt under 1 år siden fra Komplett.no. Endret 24. oktober 2019 av Uderzo gjenopprettet innlegg Lenke til kommentar
gxi Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Komplett.no har veldig greit interface om du logger inn på kontoen og finner bestillingen for å sende inn slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ja, driver å ser på det nå. Men hvilke rettigheter har jeg? Har jeg rett på å få spilleren fikset eller erstattes? Endret 24. oktober 2019 av Uderzo gjenopprettet innlegg Lenke til kommentar
gxi Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg ser ikke hva poenget med å spørre hva dine rettigheter er når du ikke engang har kontaktet Komplett. Jeg kan si deg mer eller mindre 100% sikkert at Komplett gir deg ny spiller på stedet når de får den inn, såfremst det faktisk er noe galt med den. Er somoftest det Komplett gjør med slike saker. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Leverandøren har RETT til å forsøke å reparere den. Men de velger nok heller å bytte den i en annen modell. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, driver å ser på det nå. Men hvilke rettigheter har jeg? Har jeg rett på å få spilleren fikset eller erstattes? Bare å sende den inn, enten får du ny eller penger tilbake Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har en saann. Bare prakk. Plutselig saa stoppet den aa reagere etter at jeg hadde ladet den opp. Reset-knappen virket heller ikke. Knappene lyste, men det var det. Jeg lot den ligge i noen dager til batteriet gikk ut, og ladet den opp igjen. Da virket den igjen. Ellers saa kan jeg nevne at programmet man maa bruke for aa overfoere musikk til dener forferdelig buggy og grusomt tregt. Den kan bare lades fra PC-en naar denne er paa. Hvis man setter den til lading slaar den seg paa, dette bruker selvfolgelig strom, saa for aa faa ladet den raskere maa man manuelt slaa den av igjen. Men plutselig slaar den seg paa igjen av seg selv. Naar man skifter sang kommer det en krrrrkle-lyd. Synkronisering med WMP virker bare fra WMP til enheten, og ikke motsatt vei (tenkte du aa bruke mikrofonen?) Den klarer ikke aa spille flere av MP3-filene mine. Hver gang den proever aa spille en fil den ikke klarer aa spille, henger den seg opp. Den leser flere av ID3-taggene feil. Ekte ID3, ifoelge Winamp, WMP og RealPlayer: Friends like you. Men Creative Zen sier: "Hermes House Band International | Music and Video's | Come on Eileen" Mange sanger klarer den ikke aa finne ut lengden paa (alt fra normal lengder til timeslange sanger). Og da gaar det heller ikke an aa spole i sangen. Hvis man proever kommer man til starten av sangen. For noe drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå