Liquidkey Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg skal kjøpe en weightgainer, og lurer på om det er noen som er spesielt bedre enn noen andre. Tenker da også på smak. Har sett på følgende: PF's Big Mass Gainer Muscle Juice Weight Gain 3000 Takk for svar Endret 12. mars 2008 av Liquidkey Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Muscle Juice anbefales fra min side! Big Mass sjokolade smakte dritt, mens muscle juice jordbær smakte forfriskende, og virket bra. (har gått opp fra 68 til 76 kilo siden nyttår). Men kjøp de største pakkene for mest valutta. Endret 12. mars 2008 av TehKris Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Muscle Juice anbefales fra min side! Big Mass sjokolade smakte dritt, mens muscle juice jordbær smakte forfriskende, og virket bra. (har gått opp fra 68 til 76 kilo siden nyttår). Men kjøp de største pakkene for mest valutta. Takk for svar:) Ja har også hørt at Big Mass sjokolade ikke smaker noe særlig. Har du smakt Muscle Juice sjokolade? Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tas dette som ett mellommåltid? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Nei, det er ikke en måltidserstatter, men er ment som en ekstra kilde for proteiner og karbohydrater som skal gi deg mer kalorier. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ikke regnet på dette, men teorien tilsier at du trolig får en billigere gainer ved å blande carbo og protein-pulver selv. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 PF sin big mass gainer i jordbærsmak smaker i alle fall helt ok etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå