norway Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Når jeg starter PC`en , så bråker vifta noe sinnsykt.Det gjør den i 5 minutt , så blir den normal. Jeg har silent viking. Lurer på om det kan ha noe med at vifta er for kald når PC`en skrus på? Men det som viker bort fra den forklaringen er at - viss jeg dunker kraftig i kabinettet , så gir deg seg før 5 min. Eller , hva kan det være? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Når du lærer deg å poste i riktig kategori, skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
norway Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Når du lærer deg å poste i riktig kategori, skal jeg hjelpe deg. Okey , passer den bedre under , "allt lyd relatert" ? Ellers ser jeg ikke et bedre alternativ... En egen vifte kategori er det ikke... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Når du lærer deg å poste i riktig kategori, skal jeg hjelpe deg. Okey , passer den bedre under , "allt lyd relatert" ? Ellers ser jeg ikke et bedre alternativ... En egen vifte kategori er det ikke... Hva med Kjøling, Kjølere? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kategorien "støydemping" bør også være relevant. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Såvidt jeg vet er det ingen viftekategori så denne er postet helt riktig... Jeg har også opplevd at cpu-vifter har begynt å bråke for så å gi seg hvis man dunker i kabinettet. Dette har skjedd etterhvert som de har blitt gamle og slitte. Hvor gammel er viften din? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Herregud å pirkete vi har blitt med kategori og posting da... Har opplevd det samme 100vis av ganger. Lageret er blitt litt slitt og trenger å bli varmt før det går seg til å slutter å bråke. Det at du slår på kabinettet og lyden forsvinner kan vel ha flere årsaker men tipper vifta får seg en dult og hopper ut i banen (der hvor den trives best uten så mye friksjon ) Kjøp ny, eller sett en varmeovn til å blåse inn i kabinettet ditt...Da er jo vifta varm i det du skal starte opp... Lenke til kommentar
norway Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Såvidt jeg vet er det ingen viftekategori så denne er postet helt riktig... Jeg har også opplevd at cpu-vifter har begynt å bråke for så å gi seg hvis man dunker i kabinettet. Dette har skjedd etterhvert som de har blitt gamle og slitte. Hvor gammel er viften din? Vifta er noen måneder gammel.Men jeg tror at det er kulden som gjør det , det var rundt vinters tider det begynnte... Og takk for støtten , jeg syns også jeg postet rett... fredde & andreasn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå