Øystein.F. Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vaan og Penelo kastar seg ut i eit nytt eventyr, og utfallet er svært vellukka. Les mer Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ser interesant ut! PS: Feil i artikkeltittelen. Det står Wii. det skal vel være DS? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg liker ikke Ivalice. Jeg spilte meg rett og slett lei av det universet i Final Fantasy tactics, og fant XII alt for likt det spillet i gameplay. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tips: Kun 140 kroner hos Play.com Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tips: Kun 140 kroner hos Play.com Det var et meeeeget godt tips, tusen takk for den Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Finnes det DS emulator? Gidder ikke å kjøpe DS kun for dette spillet, men det hadde vært kult å fått prøvd det. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Slettet en del unødvendig innlegg om forfatterens målform. Nynorsk på Gamer.no er kommet for å bli, all den tid vi har skribenter som behersker denne sidestilte målformen best. Denne diskusjonen har vi dessuten allerede tatt her, og vi ser ikke noe behov for å ta den på ny. Svar på dette innlegget tas på PM. paa9: Om du vil spille spillet, må du kjøpe deg DS. Enkelt og greit. Hvis du synes det blir for dyrt, så blir det for dyrt. PS: Diskusjon rundt ROM-er av kommersielle spill (og annen uautorisert kopiering) er forbudt på Gamer.no og Diskusjon.no. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 paa9: Om du vil spille spillet, må du kjøpe deg DS. Enkelt og greit. Hvis du synes det blir for dyrt, så blir det for dyrt. Om du vil spille spillet må du kjøpe spillet blir vel mer riktig. Å emulere er fullstendig lovlig selv om dere ikke liker diskusjoner om emnet på forumet (noe jeg skjønner godt siden det gjerne går hånd-i-hånd med piratkopiering). Er det forøvrig greit å diskutere emulatorene selv, bare ikke ROMs? Hvis ikke, hvilke emulatorer er lov/ikke lov? Gjelder det bare for konsoller, eller kan man ikke diskutere e.g DOSbox/WinUAE heller? Ikke ute etter diskusjon her altså, kun klarifikasjon. Dette så jeg ikke går på en smell senere. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Å diskutere emulatorer er lov, ja. Men så vidt meg bekjent trenger man en DS for å få tak i selve dataene på et vis som kan argumenteres å være lovlig, så da trenger man med andre ord både DS og spillet for å få spilt. Og da kan man vel like godt spille på maskinen selv, med mindre man har teknisk interesse av å kjøre det på PC. Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som synes/har mening om Final fantasy-spillet kan passe for jenter? Eller baserer spillet seg for det meste om å drepe de som kommer i veien for en..? (da tenker jeg litt gutteaktig, uten å fremstå som veldig fastslående) Ser litt artig ut, men..? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som synes/har mening om Final fantasy-spillet kan passefor jenter? Eller baserer spillet seg for det meste om å drepe de som kommer i veien for en..? (da tenker jeg litt gutteaktig, uten å fremstå som veldig fastslående) Ser litt artig ut, men..? Fleste av de er jo kjærlighetshistorier da...Passer for alle. Hvis du er en jente som liker å spille generellt så kan du like dette spille også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg