Heineoen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hei! Har dere noen tips på hvordan jeg enkelt og rimelig kan friske opp lakken på den ene bilen min? Samtidig bør den være effektiv.. Eventuelt hva slags prudukter som anbefales i dette området? Lakken er ikke pen! Endret 12. mars 2008 av Heineoen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 At det helst skal koste så lite som mulig=) Har ikke noe bilde der man ser innpå lakken for øyeblikket.. Fargen heter Deep Amethyst Pearl http://www.cardomain.com/ride/845140 Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 F.eks Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner toppet med NXT Tech Wax. Men vil nok kun "skjule" ripene og vil ikke vare særlig lenge.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Da ville jeg gått for disse tingene: (Har gått utfra at lakken din er litt småripete og blass) 1. En god poleringsmaskin. (ca. 1000 kr.) 2. Orange og hvit Lake Country Pads til maskinen. 3. Menzerna 106FF poleringsmiddel. 4. En god og sterk bilshampoo (feks. Chemical Guys Citrus Wash and Gloss) 5. Wash mitt. (Vaskehandske som ikke riper og som holder på vannet/såpen) 6. En vaskebøtte (helst to stk.) med gritt. 7. En god voks (feks. Chemical Guys 5050) 8. Microfiberkluter til diverse tørk og fjerning av voks/polish. Da tror jeg du skulle ha det du trenger til lakken din. Alt dette får du forresten kjøpt her: www.scandicshine.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå