artoffiction Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har tenkt å kjøpe denne vifta til bruk på en xp2500 (Barton), den virker stille, men er den god nok? noen som har erfaringer med denne? Mulig jeg burde kjøpe kjøler fra microplex isteden. De har jo mye bra Alle råd tas imot med takknemlighet. Lenke til kommentar
jpj Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! Har en AMD 2700+ i dag med en Silent Twin vifte. Fungerer strålene, har en tep. på ca 58-62 grader noe som ikke er så ille med tanke på størrelsen på prossessoren, og det viktigste av alt "den er nesten lydløs". sjekk linken. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp. jeg kan i allefall annbefale den, (PS kjøp en god kjølepast, annbefaler Arctic Silver 3, kan også kjøpes hos Microplex) Lykke til. Hilsen jpj Jeg har tenkt å kjøpe denne vifta til bruk på en xp2500 (Barton), den virker stille, men er den god nok? noen som har erfaringer med denne?Mulig jeg burde kjøpe kjøler fra microplex isteden. De har jo mye bra Alle råd tas imot med takknemlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå