HDMI Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Heisan. Har et par skjermkort liggenes, men lurer på hvilket som egner seg best til en htpc. Det ene er et Radeon X1950 Pro Extreme 256 MB Og det andre et GeForce 8800 GTS 320 MB. Støy, størrelse og varme spiller ingen rolle. Resten av hardware er: Asus P5K-E/WIFI-AP hk Intel Core 2 Duo E8400 cpu Mushkin DDR2 4096MB S. Performance Plus Har ikke helt bestemt meg om jeg skal kjøre vista eller xp. Noen som har et forslag om hvilket jeg skal bruke? Mvh HDMI Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Rent tekninsk ville jeg brukt 8800 GTS siden det er beste grafikk av de to, inbiller meg at det gir bedre bilde men vet ikke så mye om HTPC Angående OS ville jeg kjørt Vista p.ga. Media Center og tror det vil funke greit med såpass god hardware som du har. Hvis ikke kan du kjøre XP Media Center Edition eller Hvis du vil spare litt penger kanskje Linux Mint(Tror det var et media OS men ikke helt sikker). EDIT: Skrivefeil Endret 12. mars 2008 av Redhead93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå