Ståle Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Min Windows 2003 Server, restarter ikke ordentlig etter en automatisk Windows oppdatering. Den kommer til en gra skjem, noe jeg ikke vet om er etter eller for den har slatt seg av. (Siden jeg ikke ser pa serveren hele tiden) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) prøvd å starte maskinen i sikker modus og avinstallert oppdateringen(e) som lager problemer? litt avhengig av maskinvaren i serveren kan det hende det tar litt tid for maskinen å boote men du vet vel hvor lang tid det pleier å ta. det kan også hende den "henger" litt under oppstarten for å konfigurere noen oppdateringer. Endret 13. mars 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Mja, var ikke helt noyaktig det jeg skrev i forste post. Selvfolgelig skal ikke du/dere gjette det Det skjer ved hver oppdatering, og nar jeg restarter serveren manuelt, booter den helt fint (som vanlig) Automatiske oppdateringer er satt til klokken 0300, og jeg kommer hjem i 1430-tiden. Og serveren er ikke _sa_ treig Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Mja, nå har jeg måttet slå av PCen selv for en gangs skyld. Så jeg har funnet ut at den henger seg rett etter jeg har trykket OK på "Slå av". Musen funker, men ingenting annet er responsivt. Og den kommer ikke noe videre etter en stund. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 har du office installert på maskinen? jeg vet det er en eller annen office prosess som pleier å henge seg slik.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Nei, har dessverre ikke Office på den PCen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det begynner å bli litt plagsomt å måtte flytte skapet for å komme fra til servern hver gang. Ingen som har noen ide på hva som kan være problemet? @MrLee: Hvis jeg installerer Office, som jeg burde gjøre for å synce med PDAen, er det en fiks til hengeproblemet ang Office? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kan du ikke fortelle oss litt mer om hvilke programmer som du har installert på maskinen. Eventuellt hva du kjører på serveren. Du har sikkert allerede gjort det men vist ikke kan du kikke litt i event loggen, den kan nok gi deg ett hint om hva som "henger". Har vert borti mangen tilfeller der folk har installert antivirus på en server som ikke støtter servere versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå