Gå til innhold

Trenger ny ruter trådløst

Anbefalte innlegg

Trenger en ny trådløs ruter, som takler litt torrents osv. har en linksys WRT54G v5.1 :( værste versjon av alle, har flasha den til diverse ting men ingen bedring, nå er den så vrang at så og si ingenting vil fungere på den. så trenger en som kan takle torrents + surfing, helst være så billig som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger en ny trådløs ruter, som takler litt torrents osv. har en linksys WRT54G v5.1 :( værste versjon av alle, har flasha den til diverse ting men ingen bedring, nå er den så vrang at så og si ingenting vil fungere på den. så trenger en som kan takle torrents + surfing, helst være så billig som mulig.

Kan fint anbefale denne:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=512642

Har en slik selv. Har hatt den i over et halvt år og er meget fornøyd. Prisen er ganske grei spør du meg: ) God rekkevidde er det også!

Routeren kan blant annet kjøpes på Elprice!

Lenke til kommentar

Kan du skremme opp 800 kroner + frakt (og har bruk for gigabit-LAN og wireless-N) kan jeg på det varmeste anbefale D-Link DIR-655 fra Komplett.

Har akkurat erstattet en WRT54GL med DD-WRT, og det er en hel verden av forskjell. Har aldri hatt så raskt og responsivt nett! Jeg tester også en Linksys WRT350N -- som er ustabil og lite responsiv, og som ryker tilbake til forhandler på angrefrist.

Etter denne erfaringen ville jeg lett prøvd andre D-Linker, som 615 som allerede er anbefalt.

Lenke til kommentar

DIR-655 selges også i endel butikker for under 900.-

Jeg vil råde deg til å ofre litt ekstra på routeren fordi dette skaper problemer hos mange som har internett. Bittorrentteknologien blir brukt oftere og oftere på nettet (dele TV, filer mm) og da gjelder det å ha en kvalitetsrouter.

Den første routeren jeg nevnte (WNR834b) er forresten nesten like god som DIR-655 på bittorrent, men har ikke gigabit og like bra trådløsnett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...