fotballspiller Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 som jeg har erfart er ikke lyset på suzuki smx/rmx enne noe bra. har en selv å vet hvordan dette er? derfor lurer jeg på visst jeg hadde byttet frontlykt, hadde det da fylt med et håndtak slik at jeg kunne skifte mellom Nær og fjærnlys da?? og hadde dette gått ann å hatt på mopeden, sidenen det ikke er batteri på dem?? takk for alle svar Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ja går an bare kobler opp. på di samme ledningene. ja lyse virker for det om da ikkje bateri Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 ja går an bare kobler opp. på di samme ledningene. ja lyse virker for det om da ikkje bateri men hvor får jeg tak i dette?? er ikke så kjent med slike butikker Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei! Du skal ikke prøve å følge min veileder for Halogenpære på Suzuki SMX/RMX før du går så drastisk til verks at du kjøper ny lykt? Mye å spare hvis du blir fornøyd med ny pære! Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 jo kanskje jeg skulle prøve det.. men blir den veldig varm pga dette?? Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Den blir varm ja, men ikke faretruende varm. Du brenner deg ikke hvis du holder hånda på glasset. Fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 ok.. da får jeg prøve det da.. har ikke akkurat noe bra lys nå. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei, jeg sleit med det samme selv. Ble MYE bedre med halogen i allefall! Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 ja de vil jeg tro Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 satte i en halogen pære for noen dager siden. skal si det var bedre ja:) Lenke til kommentar
SelbuRmx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 satte i en halogen pære for noen dager siden. skal si det var bedre ja:) Jess, det funker drit bra! Har det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå