tempozzz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har en HP pavilion dv 6000, den med webcam. Lurer på hvor jeg finner cammen? når jeg går inn på enhetsbehandling så står det at den fungerer slik den skal og den er oppdatert, så det er greit. Men hvis jeg søker på datamaskinen etter cammen så finner jeg den ikke , Har dere noen aning hvor den kan ligge? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har en HP pavilion dv 6000, den med webcam.Lurer på hvor jeg finner cammen? når jeg går inn på enhetsbehandling så står det at den fungerer slik den skal og den er oppdatert, så det er greit. Men hvis jeg søker på datamaskinen etter cammen så finner jeg den ikke , Har dere noen aning hvor den kan ligge? qouckplayer !!..Der ligger den! Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 hva må jeg trykke på etterpå for å starte cammen? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hva må jeg trykke på etterpå for å starte cammen? står det ikke noe webcam osv der da? noe som har med cam å gjøre? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 nei, jeg finner ikke noe, men får vell bare lete litt grundigere Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 nei, jeg finner ikke noe, men får vell bare lete litt grundigere Jepp kompiss.. da må du nok bare åpne øya.. for det skal stå der ett sted!.. hehe Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 noen som vet hvor cammen er?, jeg leter meg jo ijhel nå Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 noen som vet hvor cammen er?, jeg leter meg jo ijhel nå Ring HP kundeservice.. hehe.. like greit noen som vet hvor cammen er?, jeg leter meg jo ijhel nå Ring HP kundeservice.. hehe.. like greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå