Morten_H Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hehe jeg hadde en lignende fyr på vennelisten min for noen måneder siden. Jeg spilte Gears of War alene da jeg helt ut av det blå fikk en melding fra denne personen hvor han skrev at han hadde fått 1000 av 1000 GS i The Darkness, ca 400 mer en det jeg hadde. Jeg skrev så tilbake at jeg ikke brydde meg, og spurte hvorfor han hadde sendt meg slik en tåpelig melding. Det kunne han selvsagt ikke svare på, så da fikk jeg en melding tilbake om hvor dum jeg var, og at jeg måtte skaffe meg ett liv. jahaja, idiot! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 haha, aaaah... sitter faktisk å ler HØYT når jeg hører slike små unger på feks halo 3 osv. Er ofte andre folk som slenger mange kommentarer tilbake. Et eksempel var når en liten unge yppet og sa han skulle eie alle i spillet og slengte rundt om seg med faggot og gay osv Så kommer en og sier "shut the fuck up" svar: fuck you, why don't you come over here and suck my cock" Og siste kommentaren rett før kampen begynner kommer det tilbake "haha, yeah like you have one" Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 sykt morsomt, dei er jo heilt på villspor. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, spilte Halo online i går og joinet en venn som hadde sendt en random friend invite. Kommer inn så roper han på micen: slutt å re join for helvete!!! din n000b også kicket han meg og sendte meldinger om hvor dum jeg var. Hehe jeg hadde en lignende fyr på vennelisten min for noen måneder siden. Jeg spilte Gears of War alene da jeg helt ut av det blå fikk en melding fra denne personen hvor han skrev at han hadde fått 1000 av 1000 GS i The Darkness, ca 400 mer en det jeg hadde. Jeg skrev så tilbake at jeg ikke brydde meg, og spurte hvorfor han hadde sendt meg slik en tåpelig melding. Det kunne han selvsagt ikke svare på, så da fikk jeg en melding tilbake om hvor dum jeg var, og at jeg måtte skaffe meg ett liv. Ja, judas de har en feil oppe i hodet sitt. Spilte også mot en fransk 10 åring som sa det jeg gjorde hele tiden, fks noooo he's trying to kill me!!!!1 og holy shit that guy got spartan laser!!111 noe dont blow up my car lpzzzz???? aaahh shit you ass!!1 Kan nesten ikke si det er morsomt. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Live er jo verdens største barnehage. Er alltid artig å vinne mot folk som ikke takler å tape. Spesielt om man ikke sier noe, men bare lager kyllinglyder (bakbakbaaaak) og høre de klikke over atlanteren. Var f.eks. en fyr som mente han bare lot oss vinne da vi spilte og mobbet oss fordi vi hadde så få kills (vi spilte search & destroy). Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eneste som er litt dumt meg slike folk er at de har en tendens til å gi "bad rep" på de de blir eid av. Jeg har nesten like mange gode som dårlige reviews på grunn av nettopp dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå