Gå til innhold

iPhone til Norge 1. kvartal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, sånn personlig tror jeg nok at iPhone ikke kommer før slutten av dette året, dessverre..

Vi har visse krav som må oppfylles før denne telefonen kan bli aktuell hos Telenor/Netcom.

Dessuten så har Apple noen syke avtaler som ikke passer inn i det norske markedet..

Og fra Appels synsvinkel så er Norge et bittelite land i Europa, vi er ikke stort nok marked for at Appel skal prioritere oss fremfor andre større land, dessverre..

Men nå skriver jo it-aviser annenhver uke at iPhone kommer da og da.. Tror det ikke før jeg får se det.. Snakket med en ganske høyt oppe i Telenor rekken, han fortalte meg at de har kontakt med Apple, men er som sagt, noen ting som må endres før dette kan bli aktuelt.

Importer den fra statene du, som jeg har gjort:) Er strålende fornøyd med den:)

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg tenkte. Apple må nok gjøre noe med restriksjonene og de umenneskelige avtalene sine.

Selv venter jeg på neste gen. iPhone, men det kan jo ta noen år før den kommer. hehe.. Men jeg får se hva jeg gjør.

En ting jeg lurer, er hvis jeg skulle skaffe meg en iPhone 1.1.4, hvordan unlockes denne? Fungerer AnySIM, og Jailbreak på telefoner over 1.1.1 nå, eller må TurboSIM være inne i bildet?

På forhånd, takk for svar.

Lenke til kommentar

Alt det der slipper du om du får tak i en 1.1.4..

Fremgangsmåten nå er KUN å trykke på en knapp, vente i ca 3-5 minutter, og vips, du har en åpen iPhone..

Ferdig jailbreaket og unlocket:)

Om du trenger hjelp til hvordan dette gjøres kan du sende meg en pm.

Lenke til kommentar

Liten update fra et annet forum.. Får selv bestemme om du stoler på dette eller ikke.

"Det har kommet meg for øret fra sikre kilder høyt oppe i NetCom at de kommer til å lansere iPhone i Norge i nær fremtid. Ekstakt dato vet jeg ikke, men det blir før sommeren. Om dette er gode eller dårlige nyheter vet jeg ikke, men personlig vil jeg jo si meg fornøyd med at Telenor ikke vant frem. Visstnok skal Telia Sonera sin markedsandel i Norge, Sverige og Finland har vært avgjørende."

Personlig tviler jeg på alt som har med iPhone og Skandinavia å gjøre, dessverre:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...