DanielvanSand Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hei Kom idag hjem med en ny ekstern HD fra Western Digital på 500gb. Det er en plug & play HD, som skal fungere om man kobler den til USBen. Problemet er at jeg kjører vista på denne maskinen jeg bruker nå, og når jeg kobler til HDen, får jeg en melding om at Windows skal installere den for meg. Problemet er at, etter 5 minutter, får jeg en melding om at jeg skal sette inn en CD med programdrivere. Siden jeg ikke fikk med en CD i pakken, måtte jeg velge alternativ 2, som er å se om maskinen kan søke etter en løsning. Etter en liten stund, understreker maskinen at HDen ikke er blitt installert. Så, hva gjør jeg nå?. Har sett etter drivere på WD's hjemmeside, men finner ingen relevante. Dette er vel en av de få problemene som irriterer meg med Vista. Maskin: HP Pavillion DV9000 OS: Vista EDIT: Da fungerte den. Endret 12. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hva er merke på disken (altså ikke Westen Digital, men hva heter den)? Mulig du allerede har vært på denne siden, men her har de alle drivere til harddiskene fra WD (også til Vista) Klikk her! Endret 12. mars 2008 av roberteh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 WDE1U5000 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Sjekker du siden jeg linket til? EDIT: Skrivelief Endret 12. mars 2008 av roberteh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, var der tidligere, men fant kun "Data Lifeguard Diagnostic for Windows" som er kompatibel med Vista. Starter jeg det programmet, får jeg kun en oversikt over mine interne hardisker (C:\, D:\ og E:\). Ingen K:\ eller lignende som USB tilkoblinger vanligvis er på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå