Hei8787 Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 La til den som står på 1. posten med alle kodene Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Spele litt nokon? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Kan jo skrive det her og.. Brawl turnering om 10 minutter ca, så fort dere å meld dere på! Endret 12. april 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Æsj, jeg mister glansen med Peach når det er fosinkelses-lag! Ellers syns jeg jeg presterer godt med PT uansett. Morsomme kamper dere, som alltids! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Game meir Olav? Eg måtte hente nokon folk istad, derfor eg stakk så plutselig.. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Game meir Olav? Eg måtte hente nokon folk istad, derfor eg stakk så plutselig.. Den er grei, jeg skrur på nå jeg =) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Rom er lagd Berre join andre og om dykk får lyst Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Rom er lagd Berre join andre og om dykk får lyst Kom meg inn, men du er jo helt borte Aspic :O Og stefan, hvis du la til den gamle fc'n min, legg til den nye! Den er på side 5 her i tråden Endret 12. april 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Noen som holder på å spille enda? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Søndag er en perfekt Brawl dag. Si ifra sånn ca når noen vil spille. Må jo spille litt MKWii online og Olav93: legger deg til med den på side 6 når jeg kobler Brawl online Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Må spise litt frokost og sånn jeg, så kommer jeg snart online dere xD Kommer nå! Endret 13. april 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jeg går online om ca 5 min. Men får kun nett på Brawl da, sånn at dere vet det Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Takk for kampene, Aspic, gode kamper. Følte at det var mindre forsinkelser enn før, og det gjorde det mye bedre for meg å spille, i alle fall. Meta Knight er spennende, han har godt potensiale, kanskje en ny main. Marth kan også være dødelig =D Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Marth er berre slem! Eg trur eg skal pracce Wolf til main, eg ser i alle fall potensiale i han, for min del Takk for kampane ja Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Det der var bare utrolig fun, Aspic og PantZ. Jeg måtte spise da, så ble borte litt. Vil dere ikke spille mer? ^^ Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Tenker det hadde vært moro med team matches! Noen som har mulighet til å ta det sånn ca. 8-tiden eller no sånn i kveld? Når som helst for meg, bare heiv ut et forslag der. Vi burde nesten ha en tid å møtes på så vi faktisk får teams. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg blir lett med på litt team spilling! Synes faktisk det er morsommere enn å spille "for seg selv". Kan jo teste litt med team damage på i noen kamper og, kan jo bli mye komikk ut av det Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Er det bare meg eller er det veldig mange som har registrert seg på allisbrawl.com her? For eksempel du AlltidRett? Er du The740 der? EDIT: Og de team-battlene? Noen som blir med nå eller? Ser AlltidRett og Jext er på -.- Endret 15. april 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det medfører riktighet, ja. Har registrert meg på smashnorge med samme nick også, om jeg husker riktig. Er du med der også da? Det medfører riktighet, ja. Har registrert meg på smashnorge med samme nick også, om jeg husker riktig. Er du med der også da? Edit: Jeg er med på team battles! Edit2: Hva svarte har jeg gjort nå? Lar posten stå sånn som dette, som et monument over inkompetanse. Endret 15. april 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det medfører riktighet, ja. Har registrert meg på smashnorge med samme nick også, om jeg husker riktig. Er du med der også da? Det medfører riktighet, ja. Har registrert meg på smashnorge med samme nick også, om jeg husker riktig. Er du med der også da? Edit: Jeg er med på team battles! Edit2: Hva svarte har jeg gjort nå? Lar posten stå sånn som dette, som et monument over inkompetanse. Lol@inkompetansen din! Registrerte meg på smashnorge også. Olav heter jeg, på begge sider. EDIT: Er nå online, som green team. Endret 15. april 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå