aspic Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Litt plagsomt at eg sug med Sonic, som dykk kanskje merka Synes du det var mykje lagg no Wildex? Det var laggfritt hjå meg. Bortimot ein av dei beste 1v1v1 kampane eg har vore med på laggmessig. Prestasjonsmessig var det litt verre Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Det var ikke lag sån sett, men det var mye button-lag, jeg endte alltid opp med å begynne et angre i feil retning fordi den ikke regitrerte at jeg trykte høyre/venstre FØRST... heh, du var den første som datt ut i de to første kampene Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Ahh.. Eg forstår. Ja og alt var sjølvforskyldt. =( Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har prøvd Sonic selv noen ganger, men han er alt for rask, men alt for treg til å stoppe jeg må ha noe som kan flyge ^^ Altså, Kirby, Pit etc. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Eg må ha ein som er kjapp. Går for det meste i Pika, som eg byrjer å få dreisen på. Men eg føler meg som totalt noob i forhold til alle andre. Eg har jo tross alt berre spelt ei veke, og nesten aldri rørt melee.. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Med på en runde nå Aspic? Endret 11. april 2008 av Kheiron89 Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Eg må ha ein som er kjapp. Går for det meste i Pika, som eg byrjer å få dreisen på. Men eg føler meg som totalt noob i forhold til alle andre. Eg har jo tross alt berre spelt ei veke, og nesten aldri rørt melee.. Hehe, du spammer elektrisitet crazy XD Alle sammen, hvis dere ikke har gjort det, legg til meg og møte meg online =) (Dere som vil spille nå) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Spiller Brawl på lillebrors Wii jeg. Skal se om jeg får fatt i friend coden hans, så kan vi se hvem som er best. Hvilken er deres yndlingskarakter forresten? Min er Link, syns han er en meget god allround karakter. Har vært min favoritt siden Super Smash Bros' til N64. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Spiller Brawl på lillebrors Wii jeg. Skal se om jeg får fatt i friend coden hans, så kan vi se hvem som er best. Hvilken er deres yndlingskarakter forresten? Min er Link, syns han er en meget god allround karakter. Har vært min favoritt siden Super Smash Bros' til N64. Link var lenge min favoritt også, men jeg har gått over til Peach og Pokemon Trainer nå. De bruker jeg nesten like mye hver. Men spiller fortsatt noen ganger med Link. Ellers liker jeg å være Wolf, Toon Link, Rob (noen ganger) og Snake. EDIT: Og ja Aspic og Wildex, veldig delayed/laggy hos meg og! Endret 11. april 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Har du adda FC'en min Olav? Jeg la deg akkurat til. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Det har jeg. ...Ikke. Vent litt =) Endret 11. april 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Er du online nå? Ser deg ikke om som online :s Hehe, ok Join gamet mitt når du har adda meg da Endret 11. april 2008 av Kheiron89 Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Å, jo, der fant jeg fc'n. Legger deg til nå =) Endret 11. april 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Sitter å ser film nå, men jeg blir med noen runder til senere i kveld Håper noen av dere er på senere i kveld også Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Var altfor lag for å spille bra for meg, Kheiron. Alt jeg gjør blir forsinka! Hvis ikke det hadde vært for det hadde det gått mye bedre. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Er bra med lag hos meg også da Må bare time det riktig Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Er bra med lag hos meg også da Må bare time det riktig Ja, men det er så irriterende allikevel xD Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Er bra med lag hos meg også da Må bare time det riktig Ja, men det er så irriterende allikevel xD Joa, men er det ikke sånn hele tiden for deg? Av mine erfaringer så er det sånn hele tiden. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg sliter også unødvendig mye når det lagger litt. Men spiller man mye online blir man vandt til det,og det går seg til. Synes hvertfall jeg. Noen som blir med på en uhøytidelig diskusjon.no turnering litt senere,btw? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg sliter også unødvendig mye når det lagger litt. Men spiller man mye online blir man vandt til det,og det går seg til. Synes hvertfall jeg. Noen som blir med på en uhøytidelig diskusjon.no turnering litt senere,btw? Ja, det hadde vært moro med turnering! Kanskje jeg like så godt skal sette opp et oppsett for turerninga med det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå